No takého silnejšieho revizóra som stretol asi pred 2 rokmi na Dlhých dieloch a aj keď som sa chystal podať lístok ani nekukol... A aj chytil vtedy nejakých 3 ľudí a pokračoval ďalej v kontrole. Ono týto silnejší revizóri (asi to bol ten istý) majô výhodu, že majú autoritu, ale keď niekto začne utekať tak v tom už nie je výhoda. Z tých troch čo chytil dvaja utiekli ani za nimi nebežal len kričal na nich a ten jeden tam počkal radšej. ?
Neviem ti povedať - možno tam bol aj SBS-kár, ale neviem či mal na oblečení nápis SBS..
Každopádne ten revízor bol taký tučný (ale maximálne slušný), že SBS-ku by možno ani nepotreboval... Na obratisku Kuklovská bol aj dispečer, ale neviem či zrovna kvôli revízorom.
Veď už aj urobili pochopili, že viac sa oplatí tie semafóry vypínať ako zapínať. Cez víkend, noc sú vypnuté. A kebyže tam chvíľu pozorujete dakedy sa ich dakto snaží aj riadiť, ale dopadlo to aj pár krat tak, že nechal zapnutú červenú aj 5 min keď nič nešlo a bola taká kolona, že auta šli aj na červenu... ? A veď tam by kludne stačili dva semafóry a nie toto čudo čo tam vybudovali... A keď sme už pri semafóroch dnes ako som šiel 5kou domov na Námestí Ľ. Štúra sme čakali na dva krát "voľno" pre električky lebo prvé voľno vodička nevidela asi sa pozerala inam... ?
No viezol som sa ňou domov teda bola to 15Trmka a neboli tam žiadny... A ani SBSku nemali? Žeby pán Záhradník zakázal používať SBSku tam kde býva aby si nepokazil kampaň? A inak kdeď sme pri 6620 strašne rapčí... Voľakedy čo som sa vozil v iných 15TR/m kach tak taký zvuk nemali... ?
resp. nemuseli sa dotykat, mozno to bolo tesne, kazdopadne sa mi to zdalo malo na to aby to bolo bezpecne, lebo aj z boku to vyzeralo tak ze sa dotykaju
"Tieto "nosne lana" su izolovane od trolejoveho vedenia, no volne sa dotykaju elektrickoveho vedenia a podla toho ako fuka vietor tak sa raz dotykaju a raz nie"
To si snáď robíš srandu, nie? Ak je toto pravda, a Drahový úrad ani tento raz nezastaví premávku na uvedenom úseku (v tomto prípade aj električkovú) tak potom tam musí byť niekto riadne "zaplatený". Je predsa nepredstaviteľné, aby nebol kovový stožiar nebol chránený od napätia 600 V dvojitou izoláciou.
Inak neporusuje cela ta stavba obratiska Molecova nejake normy? ja sa v tom ako laik nevyznam ani neviem odborne vyjadrit jednotlive elementy tej spleti vedenia, ale na prvy pohlad sa mi nezda jedna vec...
Elektrickova trat ma vlastne vylozniky. Trolejbusova je drzana pomocou stlpov verejneho osvetlenia a "nosnych lan". Tieto "nosne lana" su izolovane od trolejoveho vedenia, no volne sa dotykaju elektrickoveho vedenia a podla toho ako fuka vietor tak sa raz dotykaju a raz nie... je to v poriadku?
Neviem ake su normy, ale su tie nosne lana vodive a moze v nich byt prud z elektrickoveho vedenia teoreticky?
Co to hovoris? Ved tu mame skvelu druhu etapu preferencie od Andrejka a Milanka
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Inak 19.septembra som mobilom zachytil asi rekordne vyuzitie linky 901 odkedy je platena
http://img156.imageshack.us/img156/2273/fotografia0051ll9.jpg
Nejaky rakusky umelci