Turbo: ale preco "sprosti" cestujuci ? Sak ja by som mohol menovat inu vec z inej oblasti, v ktorej sa mozno nevyznas a tiez by si nebol sprosty znalec.
Ale odpovedz mi na otazku teda: podla coho bezny obcan, co sa o take veci ako elektricky nezaujima (co povazujem za uplne normalne) ma vediet, ze K2S je rekonstruovana K2 ? Akoze neviem, ale podla mna normalne a prirodzene je ze si myslia ze je to nova elina.
P.S.: jedno VELKE plus pre nizkopodlazaky v celej MHD - stary ludia urychlia nastp a vystup cim sa DOST urychli aj cele cestovanie.

P.S.: jedno VELKE plus pre nizkopodlazaky v celej MHD - stary ludia urychlia nastp a vystup cim sa DOST urychli aj cele cestovanie.
Turbo
Pri rovnakych podmienkach je 1000-mm obluk lepsi. Ak ho budes mazat a pod, tak ti vydrzi naozaj dlho. Aj okolky viac vydrzia. Ja som to vravel uz davno: Preco nemam mazanie okolkov? Napr. Ostrva to uz davno ma. Staci ak bude mat 1/3 vozov mazanie, obluky to premaze dostatocne, zvysne 2/3 netreba. V Viedni zase mazu obluky, aj to je riesenie. Ja osobne som za mazanie okolkov, to je podla mna vhodnejsi a technicky lahsi sposob.
Ja ako strojar si myslim ze narvat trakcak na poloos je jednoduchsie na tisicke ako na 1435-ke. Dovod: Viac miesta na trakcak, kedze podvozk ma kolesa blizsie k sebe, ostava viac miesta medzi kolesom a bokom skrine - Predpokladam ze trakcak bude umiestneny zvonka - nizkopodlazna tramvaj. Inac sa bezne umiestnuju trakcaky do naboja kolesa, tam je uplne jedno aky rozchod chces.