Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #111594:
Nepominula. Prave naopak... pozri sa na auta, bicykle, televizory.....kolko vydrzali pred takymi 10 rokmi a ako casto sa kupuju teraz....pozri sa na potraviny v hypermarketoch a krachujuce obchody s kvalitnymi potravinami ktore musia byt zakonite drahsie....letecke spolocnosti ktore ponukaju lacne letenky na ukor tlacenia sa a absencie obcerstvenia a mohol by som pokracovat no vonkoncom sa mi nechce ?
Reakcia na: aquila #111597:
Trojčlánková električka, kapacitne porovnateľná zhruba so súpravou 2xT, podľa Teba na niektorej konkrétnej linke chýba? Možno ak na 14-ke, inak nemám ten pocit, že na linkách 3, 8 a 13 K2S-ky nestačili. Na 13-ke by podľa mňa stačila okrem piatku a nedele aj sólo T3... Čo sa týka linkového vedenia električiek, myslím si, že až do otvorenia trate do Petržalky by malo ostať také, aké je.
Reakcia na: Majo #111555:
nesuhlasim, trojclankova elina v BA chyba na niektorych linkach ako sol ... hlavne by chybala, keby sme nemali mrte liniek ale par a s hustejsimi intervalmi ..
Reakcia na: Solider #111594:
Rumuni tých ULFov kúpili ale len 10 (aj to kvôli voľbám), my tých električiek potrebujeme oveľa viac. Veľmi rád by som tu videl 100 % NP električky, ale nevidím to veľmi reálne pri počte električiek, ktoré budeme musieť v dohľadnej dobe nahradiť.
Reakcia na: Solider #111587:
Mal si povedať "však sme hlavné mesto a nie nejaká rumunská Oradea. ? (Aby pochopili aj menej chápaví, Oradea nakúpila 10 ULFov). Ale keď nám začne dožívať stovka električiek, asi nebudeme mať veľmi na výber. Na 50 plne nízkopodlažnýcvh električiek na obnovu parku + ďalších aspoň 20 na trať do Petržalky asi mať naozaj nebudeme...
Reakcia na: djscorpion #111590:
Prečo by mali byť cestujúci poddimenzovaní? Akože v Rumunsku, kde nepoznajú teplú vodu (?), môžu mať 100% nízkopodlažné tramvaje a na Slovensku sa musia nájsť ľudia, ktorí to musia prekaziť? Ktorí prepočítavajú každú korunu? Aj na nákupe 100% NP tramvají sa dá finančne nabaliť. Tentoraz si dovolím súhlasiť s bwd, ale toto je tá slovenská logika, pozerať na každý 50-haliernik, nakúpiť čo najlacnejšie, ? Ľudia, zobudte sa, takáto doba už pominula.
Reakcia na: djscorpion #111585:
Lenže stačí, aby jedny dvere boli vo vysokopodlažnej časti má to rovnaký efekt z hľadiska dĺžky nástupu a výstupu, ako by bolo vozidlo plne vysokopodlažné. Plne nízkopodlažná električka je najlepším riešením, ale hlavne nech má otočné podvozky (preto sa spolieham na ForCity, lebo tá ich bude mať).
Reakcia na: Solider #111591:
No, aspoň, že to nesmrdí. ? ? Tak ale lepšia tramvaj, ako šalina. ?
Reakcia na: djscorpion #111590:
Električka je tak blbé slovo, že až to bolí.
Reakcia na: Solider #111587:
My sme hlavné mesto, ty si Prešovčan a nehovor, prosím travmaje, keďže sme na Slovensku. Ale ku téme, aj keď na to máme peniaze, myslím si, že lepšie by boli Variá. Z akého dôvodu si myslíš, že vozidlá, ktoré budú mať dáky ten schod navyše by boli horšie?
http://www.dpmp.cz/index.php?str=114
Škoda 28Tr hotová a připravená pro Pardubice

Škoda 15T oficiální představení pro novináře 18. 9. a následující týden představení i veřejnosti na Innotransu v Berlíně.
Reakcia na: 810zssk #111569:
Môj názor je taký, že ak chcem niečo riadiť, mal by som tomu aspoň minimálne rozumieť - inak sa totiž ani nedokážem obklopiť odborníkmi, lebo nerozoznám, kto je odborník a kto len papagáj.
(Mimochodom, nám tiež kedysi na výške vtĺkali do hlavy, že by sme mali dokázať riadiť úplne všetko.)
Česi majú peknú anekdotu, ako šitú na profesionálnych managerov: Kdo to umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. A kdo to neumí ani učit, ten to řídí.
Reakcia na: Majo #111586:
Určite je v tomto lepšie uprednostniť kvalitu pred kvantitou, siahnuť hlbšie do vrecka, však sme hlavné mesto a nie nejaké moldavské predmestie. Hlavné mesto musí reprezentovať a mať normálne seriózne nízkopodlažné tramvaje.
Reakcia na: Solider #111581:
Vario Ti splní jednu zo základných požiadaviek na NP vozidlo, a to bezproblémovú prepravu imobilných cestujúcich. Ak chceme ponúknuť cestujúcim aj väčší komfort, súhlasím, že je potrebné plne nízkopodlažné vozidlo. Ale otázne je, či sa také v súčasnej sitúacii oplatí kupovať, keď pomaly za cenu jedného plne NP vozidla môžeš mať dve Variá (porovnávam vozidlá rovnakej dĺžky). Lebo T3SUCS-ky nám dožijú dosť nárazovo a bude treba rýchlo obnoviť veľkú časť vozidlového parku.
Reakcia na: Majo #111582:
Určite že, ale myslím si, že sa nestratí tak veľa času kvôli tej časti, ktorá nie je nízkopodlažná. Predsa len máme v električke aj časť, ktorá je nízkopodlažuná a mnoho cestujúcich si sadne práve do nej, ale dávam za pravdu, že nie je veľmi pohodlné pochodovať z časti nízkopodlažnej do časti vyššej časti, počas jazdy. Ale tak pravdaže, pokiaľ by bola možnosť 100% nízkopodlažnej električky, tak by som, pravdaže privítal radšej ju. ☺
Reakcia na: djscorpion #111583:
Jo.
Reakcia na: Solider #111581:
A my máme peniaze na 100% nízkopodlažnú električku?
Reakcia na: djscorpion #111578:
VarioLF je po cenovej technickej stránke veľmi výhodné, lebo používa koncepčné podvozky, ale zároveň ponúka aj nízku podlahu. Na druhej strane ale nie je nízka podlaha v celej dĺžke vozidla, čo je nevýhodné z viacerých dôvodov (zníženie komfortu cestujúcich, ktorí musia prekonávať výškový rozdiel spravidla vtedy, keď sa vozidlo rozbieha alebo brzdí, čo nie je veľmi príjemné, ďalej zmenšenie užitnej plochy v interiéri vozidla, dlhší nástup a výstup cestujúcich - darmo cestujúci v NP časti nastúpia a vystúpia rýchlo, keď budú zdržovať cestujúci vo VP časti a mnoho ďalších). Ja verím, že Škode sa podarí dotiahnuť projekt električky ForCity do konca a dúfam, že sa raz takým niečim zveziem aj v Bratislave.
Reakcia na: Majo #111575:
Vario? Netvrdím, že je zlé, ale chcelo by to 100% nízkopodlažnú električku a nie paródiu na ňu.
Reakcia na: N/A #111577:
Nedostatok električkárov tu nebol v podstate nikdy, ale on sa pýtal na vodičov DPB celkovo. Prebytok električkárov bol v lete, keď kvôli ružinovskej výluke mali málo služieb. Napr. kamarátka si musela povinne vziať týždeň dovolenky, aj keď nechcela. Proste neboli pre ňu služby...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.