Ee.. 22 odchodov a 11 poznamok Ale je pravda ze najvacsie voloviny som vyhodil...
Momentalne uz mam hotove odchody z Kittsee a idem sa pokusit o Wolfsthal Potom dorobim sluzobny CP (aspon sa pokusim tak aby to bolo v sulade so zakonom ) a ak chces poslem ti to mailom (ozvi sa na moj mail, alebo ICQ 365825136).
zdravim 2 otazky:
1) kolko je momentalne autobusov,elektriciek a trolejbusov v dopravnom podniku vsetky okrem sluzobnych a nakolajovacich vozov
2) naco sluzi panel v elektricke 7121 na lavo za sedadlom sofera? je to vycvikovy panel?
"myslím si, že istý konzervatívny prístup k linkovaniu a trasovaniu liniek by mal byť zachovaný" - Lenze Branko by mal pochopit rozdiel medzi MHD (na ktoru dostava dotacie a nevadi ked je stratova) a komercnou dopravou (pri ktorej stratovost vadi, kedze potom sa na nu doplaca z prostriedkov na MHD).
Až tak dopodrobna som to neskúmal na tej ceste z Kopčian do Kittsee, ale kinderko a určite aj Ikarus 415 či iný kraťas by určite nemal problém tadiaľ prejsť.
A veď som v #111396 písal, že Rakúšanov v tomto začínam chápať, že si nechcú nechať po tej ceste jazdiť húfy áut. Ale autobus premávajúci párkrát denne by im snáď neprekážal...
Re #111405 eraser: Ale to by bol na území Petržalky dosť veľký súbeh s MHD, čo by hlavne z eknomického hľadiska nemuselo byť dobré. A keby to aj išlo až do centra mesta a bola by vylúčená doprava vrámci BA (podobne ako na 901-ke), tak ľuďom by sa to iste nepáčilo...
Už koncom júla som tvrdil, že trať od križovatky Záhradnícka ¤ Jégeho až po zast. Slovanet nie je rovná. Spôsob, akým to robili, čiže najprv položili koľaje na nejaké kamene, potom tam pridali nejaké inštrumenty a tak zaliali betónom, je pre mňa podivný a netuším, kde sa takto stavala naposledy električková trať?!
nepocul nahodou niekto nieco o exekucnych prazdinanch v dpmb (moznost vyrovnat pokutu bez exekucnych poplatkov)? vraj nieco take bolo teraz v auguste.. vie niekto nieco o tom?
ta kriva trat je dobra ? taka reklamacia "krivej trate" - na ktoru ma urcite DPB pravo by bola zaujimava, vratane nahrady strat sposobenych z nepremavania elektriciek - teda tak desiatky nahradnych autobusov a nafta (kedze elektrina je asi zazmluvnena dopredu a asi aj lacnejsia)... keby v trnavskej stavebnej spolocnosti ci kto to staval neboli nejaky znami magistratu a DPB tak by sa mohlo ukazat ci sme pravny stat a ci to da stavebnik do stavu aky mal byt a nahradi vsetky vydavky na nahradne autobusy a naftu - co su naklady mozno aj v desiatkach milionov...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Inak, robim jeden scifi navrh, o chvilu uploadnem