Mestska karta:
http://www.bratislavskenoviny.sk/94805/samosprava/mestska-karta-bude-na-jar-alebo-v-lete
"Konštatoval, že základnými cieľovými skupinami novej mestskej karty sú obyvatelia Bratislavy, v rámci nich aj študenti a seniori vrátane tých, ktorí síce v Bratislave žijú, ale nemajú tu trvalé bydlisko." - tak toto je su tie vyhody pre Bratislavcanov?
http://www.bratislavskenoviny.sk/94805/samosprava/mestska-karta-bude-na-jar-alebo-v-lete
"Konštatoval, že základnými cieľovými skupinami novej mestskej karty sú obyvatelia Bratislavy, v rámci nich aj študenti a seniori vrátane tých, ktorí síce v Bratislave žijú, ale nemajú tu trvalé bydlisko." - tak toto je su tie vyhody pre Bratislavcanov?
PVo
Problém by ale mohol byť s dopravou z letiska. Jedina linka 61, ktorá tam premáva ma dosť biednu frekvenciu a ľudia sa tam tlačia. Pravidelne túto linku využívam, tak hovorím z vlastných skúseností. Kým pred 8 rokmi mala linka v hlavnej špičke frekvenciu každých 8 minút, ráno dokonca každých 6 minút, cez víkend každých 17 minút, tak dnes cez špičku je to len každých 15 minút, ráno každých 8-12 minút, cez víkend každých 20 minút. Veď to je úplná hanba! Kompetentní by si to mali čo najskôr uvedomiť, lebo už včera bolo neskoro. Za tých 8 rokov sa postavil Avion (Hypernova a Ikea) a počet prepravených cestujúcich z BTS stúpol z necelých 200 tisíc na vyše 2 milióny ročne, čo je niekoľkonásobný nárast. A výsledok - počet denných spojov linky 61 za tú dobu len a len klesal. Smutné. Letisko má byť bránou turistov do nášho mesta a krajiny, ale kompetentní v DPB to stále nepochopili.