Reply on: 810zssk #110813:
Nepoviem k tomu duálnemu systému ak sa nájde dostatok znalých ľudí, ktorí dokážu k tomu riešeniu dačo povedať. Ak nezaujato to dokážu všetcia posúdiť a nájde sa nadpolovičná väčšina tak budem robiť osobne tie výkopové práce pre duálnu trať. Toho sa ale neobávam nakoľko to je kravina na druhú a okamžite mala byť zmetená zo stola jak prach aj s tým "expertom" čo s tým návrhom došiel. Svojho času mi ten slávik domovník tlačil kaleráby to makovice ako to ide, ako bol tam a tam a má know-how, ako to ide. No nech ich sem dovedie schválne a nech nám to ukážu ako to pôjde v našich podmienkach. Myslím, že experti by sa dobre pobavili na nás a na LOLOVI a my na všetkých tých "odborných" združeniach. ?
PVo
Problém by ale mohol byť s dopravou z letiska. Jedina linka 61, ktorá tam premáva ma dosť biednu frekvenciu a ľudia sa tam tlačia. Pravidelne túto linku využívam, tak hovorím z vlastných skúseností. Kým pred 8 rokmi mala linka v hlavnej špičke frekvenciu každých 8 minút, ráno dokonca každých 6 minút, cez víkend každých 17 minút, tak dnes cez špičku je to len každých 15 minút, ráno každých 8-12 minút, cez víkend každých 20 minút. Veď to je úplná hanba! Kompetentní by si to mali čo najskôr uvedomiť, lebo už včera bolo neskoro. Za tých 8 rokov sa postavil Avion (Hypernova a Ikea) a počet prepravených cestujúcich z BTS stúpol z necelých 200 tisíc na vyše 2 milióny ročne, čo je niekoľkonásobný nárast. A výsledok - počet denných spojov linky 61 za tú dobu len a len klesal. Smutné. Letisko má byť bránou turistov do nášho mesta a krajiny, ale kompetentní v DPB to stále nepochopili.