Reakcia na: lampash #110274:
take veci nehovor, chces aby vodic zhorel? Sa uvedom! Cestujucich je vela a su nahraditelni - ale vodicov mame malo! Kto by ta potom vozil do skolky!?Aj ked je pravda, ze ja sa v poslednej dobe autobusom celkovo vyhybam - jednak kvoli saune vo voze a druhak - sak viete... priblizne kazdy tyzden nejaky zahori...
Neviem, ci to tu nakoniec bolo spominane, ale uplne v tichosti presiel aj drobny poziar motoroveho priestotu vozu 4807 na linke 93/5, v piatok na obed pred zastavkou SAV, smer Hlst.
A teraz jedna recnicka otazka na zaver: co si myslite, ako by asi tak dopadol ikarus 435, nabity ludmi, iduc zo Safka po Starom moste? Tam by sa vlcakom fakt blbo vystupovalo... ?
To by bola senzacia pre TV jojo - a zahradkar v televizii!
Tento prispevok prosim berte s rezervou a s hasiacim pristrojom.
Peon
V smere z Lamača je však tá nadväznosť pri VW v smere na Mláku iba na tie 2 spomínané spoje cez pracovné dni odchádzajúce z Lamača o 07:50 h a 16:20 h.
Ani v jednom prípade však neviem, či sú tie prestupy naozaj garantované, keďže v CP o nich nie je zmienka.
Tak ale toto je podľa mňa vovádzanie cestujúcich do omylu
V SMERE DO DÚBRAVKY A LAMAČA: Veď keď si na J. Jonáša - VW môžu vždy prestúpiť na ten klbák, ktorý ich ako 23-ka odvezie normálne až do Lamača, tak prečo je v CP na zastávkach aj na imhd uvádzané, že spoj končí na J. Jonáša - VW?!
V SMERE K VW A NA MLÁKU: Keď raz na tie 2 spomínané spoje pri VW nadväzuje kraťas na 23-ke na Mláku, tak prečo sú aj tieto 2 spoje označené ako končiace pri VW?!
Ja sa už teda vďaka vám v tomto vyznám, a tak známym (ktorí sa "boja" využiť v jednom alebo v druhom smere spoje po VW) na vytlačenom CP vyznačím, ktoré spoje môžu kľudne využiť, lebo ich v skutočnosti zavezú tam, kam potrebujú. ?
A nebudem im ani musieť vysvetľovať, prečo ich tam nečaká 26-ka ako prípoj (v smere do Dúbravky). ?