Reply on: hoppusmark01 #110278:
koľko branko sedí na (vo) vedení? žeby viac ako rok? (od 12.4.2007?) http://www.sme.sk/c/3242710/Branislav-Zahradnik-predsedom-predstavenstva-DPB.html a čo sa spravilo s obnovou bus-vozov? žeby nákup Sor hrbáčov na základe už existujúcej rámcovky a toť vsjo? a samozrejme ročná pôžička Bystríc... Teda vlastne SA stihol ešte tender na mieru na 11m Sor busy, zrušený tender na 12m busy, opäť vypísaný ten istý tender s vyššou sumou a žiadny
tender na kĺbové.... počas tejto doby sa určite dalo stihnúť viac (ak by sa chcelo a nečakalo na JeTiho fabričku) ako pretŕčanie sa pred kamerami, vznik ďalšej zbytočnej funkcie kamaráta-hovorcu a nadávanie na Solaris... Re #110281 aquila: pretože by si ľudia mohli vybrať niečo lepšie ako rebrové piškvorky... alebo žeby práve preto? aby bola vypísaná nová súťaž a pripravl sa ďalší projekt a všetko sa znovu naťahovalo...?
Peon
V smere z Lamača je však tá nadväznosť pri VW v smere na Mláku iba na tie 2 spomínané spoje cez pracovné dni odchádzajúce z Lamača o 07:50 h a 16:20 h.
Ani v jednom prípade však neviem, či sú tie prestupy naozaj garantované, keďže v CP o nich nie je zmienka.
Tak ale toto je podľa mňa vovádzanie cestujúcich do omylu
V SMERE DO DÚBRAVKY A LAMAČA: Veď keď si na J. Jonáša - VW môžu vždy prestúpiť na ten klbák, ktorý ich ako 23-ka odvezie normálne až do Lamača, tak prečo je v CP na zastávkach aj na imhd uvádzané, že spoj končí na J. Jonáša - VW?!
V SMERE K VW A NA MLÁKU: Keď raz na tie 2 spomínané spoje pri VW nadväzuje kraťas na 23-ke na Mláku, tak prečo sú aj tieto 2 spoje označené ako končiace pri VW?!
Ja sa už teda vďaka vám v tomto vyznám, a tak známym (ktorí sa "boja" využiť v jednom alebo v druhom smere spoje po VW) na vytlačenom CP vyznačím, ktoré spoje môžu kľudne využiť, lebo ich v skutočnosti zavezú tam, kam potrebujú. ?
A nebudem im ani musieť vysvetľovať, prečo ich tam nečaká 26-ka ako prípoj (v smere do Dúbravky). ?