Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #108434:
To síce nie je až tak veľa ale predsa len, istý rozdiel to je. ?
Reakcia na: lampash #108432:
Zopakujem, čo tu už asi x krát odznelo: To nie je problém SORiek, ale DPB že pre nich 9,5m SOR = 12m Karosa.
Reakcia na: 810zssk #108500:
Samozrejme, že sa ešte bude podbíjať.
Reakcia na: ufo #108498:
Cize to sa spravi? Lebo ja sa v tom moc nevyznam.. 🙂
Reakcia na: Solider #108415:
A prečo nie?
Reakcia na: 810zssk #108497:
A čo, však ešte nie sú podbité.
Len sa mi to zda, alebo su naozaj kolajnice medzi prejazdom na Mileticovej a TM nejake vlnite?
Reakcia na: S499.1023 #108493:

Seifertova od Husinecké po Olšanské náměstí - BKV, Olšanská - klasika.
Reakcia na: Ondro #108301:
Logan NIE JE kus vraku aj keď ja osobne by som si ho nekúpil. Za tie peniaze je to veľmi slušné auto. Má ho väčšie množstvo známych a všetci k plnej spokojnosti.
Reakcia na: Martin Fundárek #108285:
No však asi záleží aj na výbave a na tom, čo všetko sa v tej cene ponúkne. Lebo Fóbia nie je len 1,2 HTP Classic. Moja stála v hotovosti 600 tis. CZK, takže operatívny leasing za milión na 8 rokov by bol good deal ? .
Reakcia na: m@rtin #108268:
Já myslel Seifertku od Italské pod mosty. On se i ten zbytek dělal v BKV? Já se tam dívat nebyl ale psalo se, že tam mají být užité pražce odněkud. Nebo to platilo jen pro Olšanskou?
Reakcia na: m@rtin #108491:
Take nieco ma byt aj v BIDke 🙂
Reakcia na: hoppusmark01 #108488:

Protože ty současný autobusy stačí opravit kladivem a hasákem. Až dostanou do ruky laptop na Mercedes, kterej na ně bude štěkat německy pro výměnu žárovky a druhej laptop od Iveca začne štěkat italsky pro výměnu pojistky 113D, pak to teprve bude mazec. Ani se nedivim, že pražskej Connex se čtyřma Citarama vše nechává opravovat v centrále Evobusu. Takže Citara od Connexu 2 měsíce stojej a měsíc jezdí.
Reakcia na: kecho #108485:

K 1212: Len na vnutornom BUSEcku 😉
Reakcia na: m@rtin #108486:
No tak v tom prípade sa divím, prečo už nie sú všetci mechanici DPB dávno v autosalónoch, keďže DPB má asi 6 značiek autobusov..
Verejná výzva primátorovi a poslancom MZ Bratislavy na zmenu postupu pri príprave rekonštrukcie bratislavského Starého mosta : http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=376043
Reakcia na: hoppusmark01 #108482:

Namísto jednoho, budou uplácet dva a dopravce spláče nad vejdělkem, že nemá kde skladovat ND a mechanici mu budou odcházet do autosalonů.
Reakcia na: hoppusmark01 #108364:
ak si dobre pamatam tak 22 SU stálo 202 mil. Sk (alebo 212?, ale tuším 202, bolo to tesne nad 200 a tuším vo%lačo ešte museli dodatočne schvaľovať, lebo malo byť pôvodne 20 kusov, ale za dobrú cenu chceli ešte dva), tak DO 9,5 mil. za kus...
Re #108373 GUNSTER: urob radšej 1216 ? ale nezabudni, že 1212 má tuším problémy s diakritikou na bubuse ?
Re #108434 810zssk: myslím, že 7 ľudí, tj 105/hodina na L80 = +dva ďalšie busy...
Re #108456 tivino: a tu máš odpoveď na to, prečo tender na kĺby s termínom marec 2008 ešte stále nebol vypísaný... ?
Reakcia na: lampash #108483:
No hej, NB je super rada..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.