Reakcia na: m@rtin #108355:
Nedá sa odškriepiť, že za nasadzovanie busov SOR zodpovedá DPB a nie SOR. Lenže zas takto trpí samotná značka aj, ktorá sa tak negatívne zapíše do povedomia ľudí preto, že SORkami sa znižuje kapacita. A zo Solarisu majú ľudia výsmech a odpor lebo nahradil staré Ikarusy, s ktorými sa kapacitne nemôže porovnávať. Z toho celého nám môže výjsť len toľko, že ak si chce výrobca zachovať dobrý image a meno, tak by nemal žiadny svoj výrobok predať do Bratislavy. Jak SOR, tak Solaris a ani Škoda 25 Tr za ktorú zaskakovali 16ročné Ikarusy si meno nespravili v BA... ?
m@rtin
Já netvrdím, že více levných Sorů je lepší než méně kvalitnějších. Já tvrdím, že je lepší vozit cestující ve 100 nových Sorech, než v 50 Citarech a v 50 našrot 20 let starých Karosách. A to je rozdíl.
Mimochodem, v čem je Sor méně kvalitní? Já tvrdím jedno - Sor hůř vypadá, ale rozhodně si nemyslím, že má horší motory nebo podvozky. A že je jízda v Soru fakt zážitek. Pardon, ale já za větší zážitek považuji bratislavské vozy s rokem výroby 1994.