Turbo: nemam teraz cas sa tu rozoberat nad vsetkym co si napisal, chcem ist uz konecne aj spat:-)), ale prejdi si to preventivne cele a over si co vsetko z toho som kedy povedal... (inac spomen si, ze som povedal ze rozvijat sa da v oboch pripadoch, ale moj nazor je ...)
a este jedna vec.. ci pripustis ci nie, doprava regionalneho typu ma dost velky vyznam a nie v takom zmysle ze niekde prestupovat... a trnavu mozem odignorovat, je tam pretazena zeleznicna trat a vobec.. ale vlakoprazdnu trat mas do viedne a to mi ver ze tam by tie spoje chodili dost plne...
Je velka skoda ze trate v BA neboli budovane najprv ako konska draha kde urady v tom case strikne vyzadovali 1435.. mohli sme mat dnes o problem menej...
a este jedna vec.. ci pripustis ci nie, doprava regionalneho typu ma dost velky vyznam a nie v takom zmysle ze niekde prestupovat... a trnavu mozem odignorovat, je tam pretazena zeleznicna trat a vobec.. ale vlakoprazdnu trat mas do viedne a to mi ver ze tam by tie spoje chodili dost plne...
Je velka skoda ze trate v BA neboli budovane najprv ako konska draha kde urady v tom case strikne vyzadovali 1435.. mohli sme mat dnes o problem menej...
Turbo
4. Ano, vsetko sa da. Ale co to bude stat???
5. Uz som bol vo Viedni. Nemaju to o com sniva Si. Tam maju S-bahn, nie kockopsa. Je to oddeleny system od mestskej elektricky. Sice ide do centra, ale po svojej trase. Prestup medzi S-bahn a elektrickou je zabezpecovany velmi jednoducho - prejdes 5 metrov. Ale mozno tam maju uz nieco ine... Priznavam ze to bolo davnejsie co som tam bol.
15. Region treba riesit rychlodrahou zeleznicneho chrakteru, nie hybridmi.
16. Tam by ti rychlodraha jazdila. Filialka - Trnava a ine mestecka.