ad SOR: soferi neradi otvaraju predne dvere ( je na nich uchytene spatne zrkadlo ). Tlacitka na otvaranie dveri su umiestnene tak, ze vela ludi ich stlaca aj pri vystupe na normalnej zastavke, nielen na znamenie. Stlacenie tlacidla spusti "ci-li-ling", to jest blikato to a huka to ako na Mikulasa.
Inak okrem kapacity vozidla niet co vytknut. Tiche, rychle, v zime kuri. Aha, dvere zatvara strasne pomaly...
Uvidime v zime ako to pojde na snehu...
Inak okrem kapacity vozidla niet co vytknut. Tiche, rychle, v zime kuri. Aha, dvere zatvara strasne pomaly...
Uvidime v zime ako to pojde na snehu...
), co sa bude take diat ze 509 bude posilnena? Slovnaft sa stahuje?
Ja som ta tam zavolal preto, lebo som ferovy a chcel som aby si bol pri tom. Ze tam budes takto kydat na 1000ku a nedovolis ostatnym povedat druhy nazor som necakal. Som sklamany.
Turbo
4. Ano, vsetko sa da. Ale co to bude stat???
5. Uz som bol vo Viedni. Nemaju to o com sniva Si. Tam maju S-bahn, nie kockopsa. Je to oddeleny system od mestskej elektricky. Sice ide do centra, ale po svojej trase. Prestup medzi S-bahn a elektrickou je zabezpecovany velmi jednoducho - prejdes 5 metrov. Ale mozno tam maju uz nieco ine... Priznavam ze to bolo davnejsie co som tam bol.
15. Region treba riesit rychlodrahou zeleznicneho chrakteru, nie hybridmi.
16. Tam by ti rychlodraha jazdila. Filialka - Trnava a ine mestecka.