Vcera som tak rozmyslal, ako vlastne funguje ta elektrickova preferencia. Uz su skoro na kazdej zastavke kamery a gulove semafory a elektricky vsade stoja.
Startovala elina z Lafrancony k botanickej na signal volno a pod mostom uz stala. Rovnako vychadza elina zo zastavky Karlova ves na Krcace a najnovsia hyper inteligentna krizovatka nie aby ju prednostne pustila. Pekne zastavila elinu a pustila auta.
Zaver. Prisiel som na system Bratislavskej preferencie elektriciek. Funguje tak, ze kazdu elektricku co zbada zastavi, narata jej nejaku minutu na statie a potom pusti. Je to vlastne spomalovanie elektrickovej dopravy.
Bratislava (hl. mesto jedneho z najvyspelejsich krajin sveta) v roku 2008
Startovala elina z Lafrancony k botanickej na signal volno a pod mostom uz stala. Rovnako vychadza elina zo zastavky Karlova ves na Krcace a najnovsia hyper inteligentna krizovatka nie aby ju prednostne pustila. Pekne zastavila elinu a pustila auta.
Zaver. Prisiel som na system Bratislavskej preferencie elektriciek. Funguje tak, ze kazdu elektricku co zbada zastavi, narata jej nejaku minutu na statie a potom pusti. Je to vlastne spomalovanie elektrickovej dopravy.
Bratislava (hl. mesto jedneho z najvyspelejsich krajin sveta) v roku 2008
Mike
Ad. Karlova Ves. asi najskôr je to zasa blbo nastavené, alebo to ide na pevný cyklus ? ? , ale teoreticky je ešte možnosť prečo vás to zastavilo: buď išla tesne pred vami električka, alebo tie autá zhora čakali dlhšie ako maximálny stanovený limit (napr. 5 min.) a vtedy ich pustí bez ohľadu na električku.