Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #106889:
stastny to clovek:)) ja mam frajerku v jednej dedine kusok za Sencom, keby tam aspon bol taxi:)) ale bud mozem ist busom skoro pred jej dom alebo slapat 3km z vlaku (ked je pekne tak sa to oplati lebo trva to len o 10 min dlhsie ako jazda busom, chodi castejsie a aspon daco robim s tou svojou kostrou) alebo pouzijem IGK (ale to nerad lebo tam maju dobru krcmu za polovicne ceny oproti nasim:))
Reakcia na: S499.1023 #106882:
"Vodič bez citového vzťahu k vozidlu nemá dôvod závadu nenapísať."
Hahaha, skoč si niekedy do Krasňan (myslím 3 DTPA), alebo aj na Trnávku, ako to naozaj je. Čo ja počúvam väčšinu vodičov, musím potvrdiť slova M. Fundárka, že "povedal mi nech spíšem tie závady do knihy vozidla, no ešte že čo, ja tu jednu službu odjazdím, mne to je jedno, nič mu písať nebudem :-P"
Reakcia na: Ondro #106888:
Tak do takých dier našťastie príliš čadto nejazdím ? . Naposledy Rožňava 2002, tam to poriešil taxík za 60,- SKK pre štyroch, pomaly lacnejšie ako MHD ? .
Reakcia na: S499.1023 #106856:
a tam kde ti nestoji 3km od dediny ?
Reakcia na: Sati #106849:
cestujuci je platiaci zakaznik a teba zivi.....
Reakcia na: Mike #106873:
Smer z Ružinova na Trnavské by si mal brať, lebo čo ak chcem práve v tom čase odísť z Ružinova do krčmy ? ? Ja to mám kúsok na 39 a 61, aj na Slovinskú na 2O4 bysom došiel ale pešia dostupnosť niekde z úrovne Chlumeckého na Trnávku nič moc ? .
Reakcia na: S499.1023 #106858:
to je samozrejme dalsia vec, chcel som skusit aj vlakom a jednoducho vo vyhovujucom case nebol..... ale ono je to niekedy aj cez 30 minut, busy ktore nikde nestoja to niekedy dali aj za 1:05h a vlak pokial viem ide 1:40.... 35 min to uz je na taku vzdialenost podla mna dost.... lenze tie vlaky tam chodili v takych casoch ze som ani nemal sancu ich vyskusat....
Reakcia na: hoppusmark01 #106870:
A keď mám vo Viedni na jednej električke napísané Ring - Kai - Ring a na druhej Kai - Ring - Kai, tak mi to takisto príliš veľa doplnkových informácií ako nezorientovanému neviedenčanovi neprinesie 🙂. Ešte že sa môžem zorientovať podľa smeru jazdy ?
Reakcia na: 810zssk #106875:
u vlakov som nikdy nevybavoval ziaden preukaz ani u busov. Proste som mal studentsku kartu (teraz mi este plati do 31.8 aj ked som uz skoncil) a tou som sa preukazoval vsade..... a nemal som ani v najmensom umysle si vybavovat este cokolvek dalsie.....
Reakcia na: Martin Fundárek #106864:
Ako praktik Ti môžem povedať, že by to bolo presne naopak - v dnešnej situácii vodič prideleného vozidla v 99% prípadov nepíše závady, aby preboha náhodou jeho vozidlo neostalo v dielni a on nebol ochydobnený o komfort najrôznejších závesov, chlpatých koberčekov a CD-čiek zavesených v zornom poli ? . Vodič bez citového vzťahu k vozidlu nemá dôvod závadu nenapísať.
Reakcia na: kecho #106855:
minimalne v dvoch busoch som videl schemy z 1996 (cca, nebol tam datum, sudim podla liniek ktore tam boli)... jedna bola ale dotrhana, druha zachovala, bola tam dokonca reklama na Drukos ?
Reakcia na: S499.1023 #106856:
Pohodlnost je subjektivna vec a preto nie je mozne o nej diskutovat tymto sposobom 😉 Skratka, kazdemu to co mu vyhovuje 🙂
Reakcia na: kecho #106855:
V jednom "generalkovanom" Tambuse je z 1996. Aj navod na ozacovanie listkov v dierkovacich oznacovacoch
Teda, moze vymenit niekoho ineho.
Reakcia na: Emo #106852:
Lenze striedac nemusi na vodica cakat cele kolo.
Reakcia na: bwd #106850:
Vynimocne suhlasim. Toto je zial asi nad Satiho uroven aby to pochopil ze on je PLATENY a vlka su PLATIACI.
Reakcia na: Ondro #106848:
Nj, u vlakov mas hlavne moznost si vybavit preukaz ktory ti plati na celom SR a mas istotu ze ti ho vezmu, to je plus.

SAD ZV - neviem, ja mam ich dopravnu kartu aj s preukazkou.
Reakcia na: Mike #106873:
23:30? To už by mal byť spoj linky N204 s nočnou tarifou ? ?
Reakcia na: ufo #106871:
L14 Legio -> Ružinov 23:33; LX14 Legio(Krížna) -> Ružinov 23:14. Síce to nie je 30 min, ale 19, ale ten jeden odchod tam ešte pridať mohli... Smer z Ružinova na Trnavské neberiem, lebo ten nie je atraktívny a navyše, síce nie priamo z Ružinovskej, ale pre niektorých Ružinovčanov v rámci akceptovateľnej pešej dostupnosti je na Trnavskej L204, ktorá má pridané odchody z Rádiovej vďaka výluke a následnej výprave kĺbakov o 23:10 a 23:30 ☺ ?
Reakcia na: hoppusmark01 #106870:
V uvedených prípadoch pri okružnej linke (totožné nástupište alebo blízke nástupištia na tej istej hrane alebo vedľa seba) má rozhodne pri okružnej linke zmysel označenie dvoma číslami.

Pri mojej poznámke šlo skôr o to, že bwd tvrdil:
"Ak sa nechcem dopustiť omylu, musím pátrať po nejakých znakoch na vozidle, ktoré mi prezradia, ktorým smerom pôjde. Značenie XX a YY takýto omyl vylučuje, pretože smer je na prvý pohľad jasný." #106640)
a
"Prečo by mal cestujúci kmitať medzi zastávkami a študovať cestovné poriadky, ktoré sú v Bratislave často nečitateľné, keď by nič nestálo, keby boli protismerné linky nejako zreteľne označené, napríklad písmenami (ktoré sú v Bratislave voľné)?" #106658)

V sumáre bwd tvrdil, že aby cestujúci nemusel pátrať, ktorým smerom ide linka jeho okružná linka, bolo by vhodné rozlíšenie podľa čísel. Tak by nemusel študovať cestovné poriadky, ale už zdiaľky by videl podľa čísla linky, ktorým smerom ide. Potiaľto ok.

To však nie je argument za odlišné číslovanie smerov práve pri okružných linkách. Len z uvedeného by vyplývala potreba číslovať odlišne aj neokružné linky. Lebo ani pri neokružných linkách nevie náhodný cestujúci len z čísla linky, na ktorú stranu ulice sa má postaviť. Buď si musí prečítať cestovný poriadok alebo počkať na autobus a podľa cieľa zistiť, či je na správnej zastávke.

Argument za odlišné číslovanie podal napr. Martin Fundárek. bwd bohužiaľ nie.

Mimochodom: iným riešením by mohlo byť zavedenie striedačov a priebežných konenčných pri okružnej linke. Zároveň by sa každému smeru okružnej linky zaviedla iná konečná, napr. pre vnútorný okruh Autobusová stanica a pre vonkajší smer Hodžovo námestie.

Tým pádom by boli oba smery okružnej linky rozlíšené cieľom pri jednom číslo (teda takisto ako pri neokružných linkách). Tak by odpadla potreba odlišného číslovania smerov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.