Reakcia na: aquila #106123:
Dalsie predlzenie U2 pojde na druhu stranu Dunaja, teda uplne mimo trasy 21-ky. Praterkai nie je LEN pristavny komplex, mas tam aj obytne domy. A ziaden S-Bahn nezabezpeci plnohodnotnu dopravnu obsluhu uzemia. A o tom, aky vyznam by mala elektricka, svedci linka 11A, na ktorej premavaju v slusnom intervale clankove autobusy, ktore su dost vytazene."co sa tyka vlakov, ako bolo spomenute, nejako ten vlak do BA musis dostat" - to si ucite reagoval na moj prispevok??? Lebo ja som tu nic nepisal o tom, ze by z W do BA premavali prazdne vlaky, to tvrdi boxcar.
Re #106124 aquila: Ja som netvrdil, ze sa nemame inspirovat viedenskou MHD ako takou, ale ze konkretne tymto krokom Viedne sa nemame inspirovat. Okrem toho - 21 nie je jedina zrusena trat v poslednom obdobi - nedavno bola tiez zrusena trat do Leopoldau (tam by som v tom ale nevidel az taky problem ako u 21), co je vsak horsie, v najblizsich rokoch zakapu dalsie trate - napr. 30+31 do Stammersdorfu ci 67 do Kurzcentrum Oberlaa. V tomto smere by som si bral priklad z Prahy, ktora hoci aj ked otvori nejaku trat metra, zachova aj elektricku na povrchu ako lokalnu obsluhu uzemia (hoci je mi jasne, ze nie vzdy to tak bolo).
"vsak trat 21 bola na tom lepsie ako 90% trati v BA" - o to vacsi bol dovod ju zachovat!
bwd
Aby mohli cestujúci cestovať, keď to budú potrebovať. Nechápem, ako sa niekto môže pozastavovať nad niečím takým, že v nedeľu ráno ÖBB vypraví plánovaný vlak. Alebo sa už idete pustiť aj do diskusie o reorganizácii rakúskej dopravy tak, ako to (absolútne zbytočne) robíte s bratislavskou?