http://bratislava.sme.sk/c/3871247/most-po-oprave-ostane-aj-pre-auta.html
Taaaaakze hybrid nad hybridy... super elektricka do Petrzalky - o ktorej sa uz asi 10 rokov hovori a planuje a projektuje, a zatial ani nie je jasne ci pojde povrchovo, nad zemou, alebo zapustene bude nie len ze kombinovana so zeleznicou, ale este aj na starom moste kombinovana s autami ☠ ☠ ☠ a uz spomenuli aj ze KEDY to akoze ma byt - vraj "vyse tri roky" ? NEVERIM, ale tak posuva sa to pekne... slovenske parametre na postavenie trate:
1. 10 rokov rozpravat, chvalit sa, planovat, dohadovat, hadat...
2. 2 roky projektovat
3. 1 rok stavat ?
uz ale chapem preco zacali teraz hovorit o nejakych sci-fi tratiach do vajnor... vsak pri tomto vzorci to bude tak v roku 2100, a prijimam stavky ci nejaka elektricka bude na pravom brehu dunaja do roku 2025 ☠
Taaaaakze hybrid nad hybridy... super elektricka do Petrzalky - o ktorej sa uz asi 10 rokov hovori a planuje a projektuje, a zatial ani nie je jasne ci pojde povrchovo, nad zemou, alebo zapustene bude nie len ze kombinovana so zeleznicou, ale este aj na starom moste kombinovana s autami ☠ ☠ ☠ a uz spomenuli aj ze KEDY to akoze ma byt - vraj "vyse tri roky" ? NEVERIM, ale tak posuva sa to pekne... slovenske parametre na postavenie trate:
1. 10 rokov rozpravat, chvalit sa, planovat, dohadovat, hadat...
2. 2 roky projektovat
3. 1 rok stavat ?
uz ale chapem preco zacali teraz hovorit o nejakych sci-fi tratiach do vajnor... vsak pri tomto vzorci to bude tak v roku 2100, a prijimam stavky ci nejaka elektricka bude na pravom brehu dunaja do roku 2025 ☠
Lbr
A kde sa na to zoberie miesto? No predsa na druhej strane Štefánikovej - tam je na danom mieste ostrovček so zastávkou SAV. Z neho by nemal byť väčší problém ukrojiť ďalší pruh - síce nepatrí mestu, je to parcela 21552/6, majiteľ CESARE sro., Pezinok, ale je na ňom užívacia ťarcha, nie je na nič využívaný a nemá ani žiadnu veľkú perspektívu na využitie - určite sa s majiteľom bude dať dohodnúť. Dĺžka ktorá sa takto dá získať je cca. 70 metrov (od prechodu po koniec spojenia Štefánikova-Križkova).
Situácia by potom bola taká, že od Hodžovho nám. by bol na Štefánikovej 1 pruh + BUS pruh a tých. cca 65 metrov pred križovatkou by sa rozšírilo na 2 pruhy + BUS pruh, čo akurát stačí na to aby autá pri radení pred križovatkou efektívne využili oba pruhy.
V smere ku Hodžovmu nám. by situácia ostala rovnaká ako dnes: pri zastávke SAV 2 pruhy + zastávkový pruh, ďalej 2 pruhy. So zaradením busu do pruhu za zastávkou nie je problém, keďže je to hneď za križovatkou.
Jediná nevýhoda oproti dnešku by bola strata úplnej priamosti pruhov, to je však drobnosť ktorá sa dá vhodným vodorovným značením minimalizovať.
Alebo je aj toto utópia?