ak transparenty niesu v noci podsvietene tak je to bud vypnute (ale mam taky pocit, ze podsvietenie transparentov sa zapina spolu s osvetlenim vozidla), alebo je pokazene a v tomto pripade je uplne jedno aku farbu maju transparenty. Navyse BUSE transparenty, ktore sa pouzivaju v BA su jednofarebne, takze neviem ake oranzove by si chcel mat. Oranzove su bud Emtesty alebo R&G a tie sem neplet. O emtestoch sa radsej nevyjadrujem. A myslim si ze aspon transparenty by sme mali mat unifikovane a nie ze tretina busov bude mat BUSE, druha R&G a dalsia emtesty. Idealnejsie riesenie by bolo skor keby u vsetkych busov to podsvietenie fungovalo...
2. to by aj mna zaujimalo, mozno by to bolo fajn ale nejaky dovod to musi mat preco to v autobusoch nie je. inac v poslednej dobe som si vsimol ze tie zadne transparenty v interieroch nejako blbnu. Hlavne 6601 odkedy dosla z generalky tak ma stale problemy s tym BUSE, najprv nehlasila nazvy zastavok a najnovsie jej nefunguje zadny opticky hlasic zastavok..
Chcel by som načať tému označovanie autobusov a elektronických transparentov.
1. Večer často nevidno o aký spoj ide nakoľko elektronické transparenty niesú často podsvietené. Neviem či aj prípade podsvietenia neni lepší a jasnejší transparent s oranžovými číslami.
2. V interiéri trolejbusov 15Tr sú namontované transparenty aj za kĺbom aby bolo vidno aká zastávka nasleduje aj v zadnej časti. Prečo neni to isté aplikované aj u autobusov?
Některé prvky bysme určitě našli, ale jako celek je to oproti stanicím typickým z 80. let (Anděl, Karlovo náměstí, Náměstí Republiky) plné mramoru, podstatně jiné.
no niektore prvky by sme urcite nasli v bratislavskych podchodoch a budovach z obdobia normalizacie... ? Ale celkovo sa mi tie stanice lubia. Ono co bolo typicke pre koniec 19 a zaciatok 20 storocia, ze sa okrem secesie stavalo v neo-slohoch, to mozme vidiet v podstate aj dnes. Hlavne v mode, zariadeni domov a bytov a urcite to ide aj do architektury. Aspon si to myslim
?
No tak Strizkov z nich vyzerá ešte najlepšie..
Na Proseku a Letňanoch je to celé také "nablýskané", lesklé: http://www.metroweb.cz/metro/stanice/linka_c/LT/DSCF4585.JPG
No a podobné materiály výdavam dosť často v budovách z 80,. a 90. rokov.. napr. jedna pošta v Petržalke v BA vyzerá zvnútra úplne rovnako.. je to len naleštený plech, pričom dnes už sa dá vyberať z oveľa lepších materiálov..
Takisto ostatné použité materiály, ako napr. dlažba a obklady pôsobia dosť starým dojmom..
Takisto na tomto obrázku:http://www.metroweb.cz/metro/stanice/linka_c/PR/DSCF4562.JPG sa to osvetlenie mohlo zakomponovať do toho podhľadu...
No ale možno to bol zámer.. možno chceli zjednotiť štýl pražských staníc metra a vytvoriť tak imidž mesta..
no a ja nie som architekt, iba sa o architektúru zaujímam, takže je to len laický názor..
? ? ? áno hej a ja zas niekoho s Ik 435 na 83 s vylepenou tabuľkou TESCO NIE !!! ? ale fakt mohli by sa zaviesť takpovediac účelné reklamy, ktoré by boli na určitých vozidlách pridelené na linky ktoré by premávali k nákupným centrám alebo objektom ku ktorým premávajú. Teda napr. reklamy na Polus by mohli byť na L1,2 a 4 a s dodaktom nejakým vhodným k tej reklame, že tá linka ide. Ale u nás by to skončilo fiaskom lebo vozidlá sa vypravujú chaoticky t.j. klbáky na 88 a 96, sóla na 84,92 a 94... takže napríklad by sa taká električka objavila kľude aj na L9 a zrazu by bola z dobrého úmyslu sabotáž. ?
A: Dejvická-Nemocnice Motol 2009-2013 Hlavní nádraží-Písnice 2010-2016-18 (stavba na dvě etapy)
Rychlodráha: Masarykovo nádraží-Letiště-Kladno 2010-2013
A ktore to budu? 3 MANy od richarda, 3 karosy B 732 (z toho dve su odstavene) a 2 karosy C 734. To planuju tie dve pokazene karosy b732 vzkriesit a pribudne aj BA-081HB?
A čo je na nej zlé? Mne sa celkom pozdáva. Ja si myslím, že u nás by to totálne dodrbčili naši. A ako som písal, že by to tam vyzeralo ako v hrobke skôr než v stanici metra. ?
To ako ľudia pozorne čítajú informácie o výlukách liniek, alebo aj len samotné triviálne CP a zoznam zastávok je vidno denno denne. Tento týždeň sa ma jedna pani na zastávke Vozovňa Petržalka pýtala ako sa dostane na Vyšehradskú,tak som jej vysvetlil, že L98 na Lúčanku a na druhú stranu na L95 (L92 už nechodila nakoľko bolo 19h). Za všetko hovorí aj skoro každodenné dožadovanie sa L95 na Šafku k Antolskej. Skôr ako reklamné nátery by som autobusom dával nátery s nápismi "Nechodím na Antolskú" - teda aspoň tým čo sú pridelené na L95 alebo autobusom na linkách kde sú šoféri bombardovaní neustále trápnymi otázkami podobného typu vyplývajúcih z lenivosti cestujúcich čítať CP. Osobne by som uvítal informačné tabule také ako sú pod Novým mostom alebo na Hl.st. ale myslím, že ľudia sú príliš leniví na to aby hlavu zdvihli k tej tabuli a zaostrili na ňu zrakom
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enumaelish
1. Večer často nevidno o aký spoj ide nakoľko elektronické transparenty niesú často podsvietené. Neviem či aj prípade podsvietenia neni lepší a jasnejší transparent s oranžovými číslami.
2. V interiéri trolejbusov 15Tr sú namontované transparenty aj za kĺbom aby bolo vidno aká zastávka nasleduje aj v zadnej časti. Prečo neni to isté aplikované aj u autobusov?