Reakcia na: S499.1023 #104421:
a preèo nie? Každý voz by sa tak mal vrátiť rozmlátený a s nasprejovaným odkazom, že veselo sa rozhadzujú na zahranièné spoje ale na domácich serú. A je to tak! Viï. zbytoèné linky ako 180 a 42, v ktorých sa veze 1 a pol èloveka aby to vyzeralo naoko ako DPB zvyšuje kvalitu cestovania a obslužnosť územia mesta. Prièom dåžka premávky 180 je prezieravo dlhá tak aby vystaèila s jedným šofrém. X-¾udí by ti povedalo,že by 180 využívali skôr ráno od 5 do 8 a od 14 do 20 než cez sedlo... Na druhej strane furt ešte ostáva ranný interval 8minút na L88 a L66 s celodenne oslabeným intervalom, plus ešte intervaly 203,206,207 a 209 - a to sa DPB odvolával na potrebu jednotného intervalu v trolejbusových linkách ?
Papyr