turbo: Inak v tom clanku s Habardom redaktor vravi jednu celkom zaujimavu vetu: "Bratislava je asi jediným mestmo v SR, kde u koľajovej dopravy je rozchod 1000 mm." ...
Pritom mestske elektricky su len v Bratislave a Kosiciach. A ked beriem do uvahy, ze aj Vysoke Tatry maju statut mesta a aj vlastnu elektricku drahu, tak sa da skor povedat, ze Kosice su jedine mesto v SR, kde u kolajovej dopravy rozchod 1435 mm
A to este neratam elektricku Tr. Tepla - Tr. Teplice (podla mna to elektricka je), premavajucu tiez na uzkom rozchode.
Pritom mestske elektricky su len v Bratislave a Kosiciach. A ked beriem do uvahy, ze aj Vysoke Tatry maju statut mesta a aj vlastnu elektricku drahu, tak sa da skor povedat, ze Kosice su jedine mesto v SR, kde u kolajovej dopravy rozchod 1435 mm

A to este neratam elektricku Tr. Tepla - Tr. Teplice (podla mna to elektricka je), premavajucu tiez na uzkom rozchode.
Kockac
riko: Take pravidla su celkovo 3, totiz:
zakon neurcitosti - nikdy sa neda presne urcit, kedy ti pride spoj,
ked sa v preplnenom autobuse uvolni miesto (na sedenie alebo aj na statie), tak zostane uvolnene, az pokial sa autobus nevyprazdni (viditelnejsie je to u SAD),
a nakoniec ono zname, ze do kazdeho autobusu sa vojde este aspon 1 dalsi clovek (bez toho, aby niekto vystupoval).