Reakcia na: Mike #101947:
Vitajme v socializme, kde je tolko penazi, ze si podnik moze dovolit kupovat nove vozy pre autoskolu, ktore budu 3/4 roka stat pekne odparkovane... je rozhodne zaujimave, ze primesteke vozy na linku 630 budu kapacitnejsie ako mestske vozy na linke c. 30 a 37 ? Ine dalsie primestske linky BID nas ako cestujucich, ktori sa kvoli nedostatku klbakov tlacia v solach rozhodne nemusia zaujimat. Ked aj zratam 2 sorky na autoskolu, 2 sorky na zajazdy (ktorych vykonavanie mimochodom urcite nie je poslanim DPB) a vypravu liniek co si spomenul, ani v pripade zakupenia LH10,5 to nevyjde na 300 mil.... To maju mat pozlatene puklice ? Za tu cenu uz pomaly mozes mat 30 Setier... a to sa kvalitou s nejakou sorkou nemoze porovnavat...
Vyjde ti to min. na 30 klbakov, ktore by bratislava potrebovala ako sol, kdezto dalsie hrbate pomsty IMHO kludne moze ozeliet...
hoppusmark01
Na 12-metrove autobusy uz tender vyhlaseny bol, tie zrejme pojdu do vozovne Trnavka(Jurajov Dvor), no a budu na CNG, co akurat pasuje na tuto vozovnu. Tam je jedno, aka to bude znacka autobusu..
11-metrove autobusy pojdu podla mojho nazoru do vozovne Krasnany, no a tam by boli najvhodnejsie prave SORky, aby sa tak zjednotil vozovy park v Krasnanoch.. bude to lahsie aj pre dielenskych, aby sa nemuseli ucit opravovat ine znacky autobusov.
No a tieto autobusy by mali byt naftove, kedze v Krasnanoch nie je plnicka CNG..
Takze ak to tak zhrniem, do Krasnan bz isli SORky, a na Trnaku nejaka ina znacka, ktorou by sa obnovoval vozovy park v tejto vozovni..
Toto je len moja domnienka, ale myslim, ze by to bolo takto logicke..