Reply on: stevo #101925:
ale zaujímavé na tom všetko je, že vypísať súťaž na kdejaké 9,5 a 10,5 metrové "špaky" neni problém, ale už na solídny kĺbový bus áno. ALEBO S KLBÁKMI TO JE TAK, ŽE SA ČAKÁ NA SOR KÝM BUDE NAISTO, ŽE ZAČNE S KLBÁKMI ABY DAKTO ZAROBIL, ŽE?! MOŽNO PRETO SA VYHLÁSENIE TENDRA NA KLBÁKY POSÚVA ABY SA POČKALO NA SOR KÝM BUDE VEDIEŤ GARANTOVAŤ TO, ŽE KLBÁKY OZAJ BUDE VYRÁBAŤ. TAKŽE VLASTNE CESTUJÚCI TRPIA MOŽNO PRÁVE PRETO LEBO SOR-u SA ESŤE NEURÁČILO VYROBIŤ KĹBOVÉ VOZIDLO!!! ?
hoppusmark01
Na 12-metrove autobusy uz tender vyhlaseny bol, tie zrejme pojdu do vozovne Trnavka(Jurajov Dvor), no a budu na CNG, co akurat pasuje na tuto vozovnu. Tam je jedno, aka to bude znacka autobusu..
11-metrove autobusy pojdu podla mojho nazoru do vozovne Krasnany, no a tam by boli najvhodnejsie prave SORky, aby sa tak zjednotil vozovy park v Krasnanoch.. bude to lahsie aj pre dielenskych, aby sa nemuseli ucit opravovat ine znacky autobusov.
No a tieto autobusy by mali byt naftove, kedze v Krasnanoch nie je plnicka CNG..
Takze ak to tak zhrniem, do Krasnan bz isli SORky, a na Trnaku nejaka ina znacka, ktorou by sa obnovoval vozovy park v tejto vozovni..
Toto je len moja domnienka, ale myslim, ze by to bolo takto logicke..