Reakcia na: AAA #100401:
Áno, to máš pravdu, problém by to asi vyriešilo, ale ako zahustiť interval, keď už dnes sa jazdí na všetkom čo má motor a kolesá. Podľa mňa doprava na letisko je vo "verejnom záujme" a s prepáčením kto už má nutnú potrebu ísť z Kauflandu na letisko?
Podľa môjho laického názoru doprava na letisko má byť riešená z ohľadom na charakter cieľovej stanice, čo mne ako laikovi vychádza tak, že najvýznamnejšie prestupové uzly a nič viac. Takže mne naozaj vychádzajú jedine zastávky Hlavná stanica, Račianske mýto (prestupy z Rače, prípadne CMO), Trnavské mýto (prestupy z Ružinova a CMO), Bajkalská (prestupy z Petržalky), Tomášikova (prestupy zo ŽST Nové Mesto a Ružinova) a potom už len všetky ostatné zastávky ktoré sú za Avionom, keďže tam nechodí iná doprava. Všetky ostatné zastávky sú dostupné súbehmi linkou 39 a 63, s výnimkou zastávky Slowackého, ale budiž, tak by bola obsluhovaná aj tá.
Marcelllooo
A my stari Petrzalcania, hajime svoje prava a zaujmy. Nevidim jeden dovod, preco by sa novousadlici a nove projekty mali realizovat na nas ukor. To novousadlici prichadzaju ako novi susedia, tak by sa oni mali prisposobit tomu, kto tu je dlho doma.
Tvrdenie, ze novostavba/pristavba je "vizualne aj riesenim obdivuhodnou stavbou" je dostatocnou vizitkou samo o sebe.
Re #100377 Ike: Lenze tvoj nazor a tvoj sen nie je dostatocnym overenim opodstatnenosti, vyhodnosti a vhodnosti takehoto riesenia. Je to proste tvoj sen a pozadujes, aby zvysok Bratislavy tvoj sen realizoval.
Marcelllooo prestavil konkretny model (NS MHD+trolejbusy), ktore vyplynuli zo sietovej analyzy a mozu byt kludne overene DUSkou.
Ved prave, ze elektricka je na krastie vzdialenosti a preto je to ekvivalent busu a to je zaroven aj ten dovod, preco nemoze byt nosnym systemom, ktory je na dlhsie vzdialenosti a minimalne celomestske relacie a prudy.