Reakcia na: Marcelllooo #100254:
A u koho mám plakať pre bus pruhy? Ty tu obhajuješ trolejbus ako budú pre neho vytvorené bus pruhy a podobne a teraz keď od teba žiadam rukolapný dôkaz nejakého udržiavania a vzniku bus pruhov tak sa tváriš akoby sa to teba netýkalo, že ty si nič také nepovedal a ani nikdy nepočul. Tak potom sa prest odvolávať na rýchlosť trolejbusu, ktorá bude istená bus-pruhmi keď ich nemôžeš garantovať, alebo lepšie povedané od nikoho nemáš zaručené, že tie bus-pruhy budú hoc ty sám ich môžeš akokoľvek presadzovať a chcieť čo je záslužné ale ak sa ti na to vykašľú asi ťažko ich pôjdeš sám maľovať za čo by si mal ešte aj prúser...
intony
Chceš mi povedať, že čiastkové opatrenia vďaka ktorým by šlo ušetriť nemalých 8-14 min. vlastne nejdú spraviť?
Ak chceme zmeniť rýchlosť, nemusíme zmeniť vozy za rýchlodrážne, nemusíme mať nové vozy, pretože vozy Tatra majú najvyššiu cestovnú rýchlosť 65 km/h, pričom vytiahnu aj viac.
Táto rýchlosť sa dá v niektorých úsekoch dosiahnuť už teraz.
Rekonštrukcie tratí a zmiernenie polomeru oblúkov, túto rýchlosť by umožnili, na ďalších úsekoch.
Ak chceme zmeniť rýchlosť, musíme zmeniť organizáciu dopravy na radiálach - samozrejme - veď o tom hovorím. O zmene organizácii dopravy v prospech električiek.
A teraz na druhý bod "To nejde povedat, ze SA to spravit. Treba povedat KTO to spravi a AKO to spravi a za KOLKO to spravi a KDE tie peniaze vezmeme."
Okrem toho, že musia existovať nejaké plány (na všetko čo máš zakreslené v ÚP tiež nemáš naplánované financovanie a pod.), je možné opatrenia realizovať čiastkovo a lacnejšie.
K veci:
- na Karloveskej a Račianskej radiále je preferencia električiek z väčšej časti vybudovaná. Zabezpečené AKO, KTO za KOLKO.
- prestupný uzol Vazovova je v pláne.
- rekonštrukcia tunela i ostatných tratí. Zabezpečené AKO, KTO, za KOLKO.
- zmena prednosti v jazde v Rači nestojí nič.
- Takže jediné náklady ktorými je treba sa vlastne zaoberať a ktoré nie sú zabezpečené, sú tie sprosté zastávky.
Ale
Marcelllooo zas povedal ako zas niečo nejde. Nič nové, typický postoj toho, kto nemá záujem robiť niečo v prospech dopravy nielen v Petržalke, ale i vo Zvyšku Mesta.
Čo sa týka sľučky, nemusíš mať info potvrdené, pretože to, kam DPB povedie električkové vlaky nie je vec Dopravoprojektu, ani Marcelllaaa, ale vec mesta, Dopravného podniku a potrieb ľudí.
?