Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #197111:
Šarišan je posilový rýchlik. Posilové vlaky sa skladajú predovšetkým zo starších vozňov, ktoré sú už z väčšej časti/úplne odpísané, keďže z ekonomického hľadiska si nikto nedovolí dať novému vozu s vysokými odpismi minimálne výkony.
To isté platí aj o reštaurákoch, držať celý týždeň reštaurák na odstavnom len kvôli tomu, aby spravil jednu víkendovú jazdu do PO sa nikdy nebude rentovať. Nanajvýš by sa v takom vlaku mohlo vyhradiť jedno kupé v ktorom by mal zásoby mobil bar... avšak v posilovom vlaku by aj to jedno kupé chýbalo a ani ten bar by veľmi mobilný nebol.
Reakcia na: 810zssk #197110:
Áno, ale platí dodnes #wink Teda hlavne platí to, že neobsahuje jedálenský voz, , len 10, resp. 9 vozov 2. triedy, a to ostatné neriešim.
Reakcia na: Rubber38 #197109:
To je radenie z GVD 2011.
Reakcia na: Tedomík #197103:
No neviem, ja chodím R 6xx celkom často a ten jedálenský plný väčšinou nikdy nie. A pokiaľ viem, Šarišan ani jedálenský nemá.
Reakcia na: Tedomík #197103:
je to praktické, že by bolv strede, ale to je ťažko zrealizovateľné, 1trieda je proste vždy hneď pri jedálenskom 🙂 a prvá trieda je v rýchlikoch smero z bratislavy na začiatku, opačným smerom na konci 🙂
Reakcia na: Tedomík #197103:
a je maximálne nepraktické, aby ľudia hľadajúci miesto vo vlaku prechádzali cez jedálenský vozeň v strede vlaku ?
V roku 2011/2012 chodili vlaky na trase Bratislava-B.Bystrica tak že pólka súpravy s novými voznami chodila od zvolena do prešova a druha polka starých voznou do B.Bystrice a rozdeloval to vozen 1.triedy ktorý bol v strede. a tak sa často stávalo že ludia išli do novšieho sprievodca nič nepovedal a ludia sa previezli až do krivána až detvy. dosť smutné že ZSSK to nevedia aspon normálne označiť?
Reakcia na: Tedomík #197103:
Jedálenský je preto pri kraji súpravy, aby susedil s vozňom 1. triedy. A ten nemôže byť hocikde v strede. Mňa by skôr, ako časovače, potešili bufetové oddiely (rozumej niečo ako jedálenský vozeň, ale bez kuchyne, len s malým barom a sedadlami do polky vozňa. Druhá polka vozňa by mohla byť klasická 2. trieda s kupé. V dlhších vyťažených súpravách by mohol byť radený jeden jedálenský vozeň pri vozni 1. triedy a potom niekde v strede, alebo na opačnom konci súpravy vozeň 2. triedy s bufetovým oddielom).
Reakcia na: mark178 #197100:
Ono škoda, že jedálenský nieje v strede vlaku. Je maximalne nepraktické, aby si sa trepal cez celý vlak keď ľudia stoja v uličke. Častokrát ani kapacita jednálenského vozňa nestačí. Väčšinou sú tam taký čo sa nezmestia do kupéčka a dajú ci Colu a idú až Žiliny 😃 Dobré by bolo nejaké osadenie časovaču a pri kaŽdej obiednávke by sa im limit čo môžu sedieť predĺžil dajme tomu o 15 minút
Reakcia na: jozin #197098:
ak to bude dobre spravené kruháče majú význam 🙂 ale stačil mi kruhový objazd keď bol pri KNM a to bol dosť zabiják 🙂
(knm- kysucké nové mesto) 😃 😃 😃
Reakcia na: piotr #197096:
ja za 1,5 čo som v BA som zaznamenal 3x 🙂 a to jazdím 2-4 týždenne 🙂 niečím 🙂 takže celkom MHD využívam
Reakcia na: Peon #197095:
tie rýchliky menia furt vozne minule boli úplne krásne vozne 🙂 a inokedy tie staré 8-kové kupéčka 🙂 ak to chcú tak dávať, tak nech dajú 2-3 staré a zvyšok nové 🙂 a nie že jedne rýchlik staré čisto, a iný nové :)) veď to pasuje 😃 a jedálenský je vpredu 🙂 aj keď ho nevidno 🙂 a tie staré WC aspoň fungujú, na tých nových sa častejšie kazia ak nejaká elektronika nie je v poriadku ):)
Reakcia na: Mike #197085:
Vo štvrtok som išiel do Rajky a na L 801 bol SOR, takže tá L 801 nebude len o Crossway-och.
Reakcia na: Error 0x007 #197045:
Nemam slov ...
Ak je to naozaj realne, tak do DNV bude ovela pohodlnejsie pokracovat dalej po D2, zist na exite Stupava a naspat okolo VW.
Pri takej hustote kruhacov predpokladam husto ogrcane kriky popri ceste ?
Reakcia na: piotr #197096:
Sorráč ale vidieť revízora nieje žiadna náhoda ? . DPB sa snaží prijať revízorov ale častokrá t im nespĺňajú nejaké normy. všimol som si, že tí noví revízori sú už nie tie gorily ale normálne slušní ľudia ? V Ba revízori veľmi chýbajú a hrozne veľa ľudí preto chodí na čierno. V Budapešti majú revizórov "tak nahusto", že za deň ich niekedy stretnete aj 4x priamo vo vozidle + úplne každá stanica metra má pri vchode niekoľko revízorov čo ľudí bez lístkov nepúšťajú. Čiže tam sa jazdiť na čierno naozaj nevypláca.
V posledných dňoch som zaznamenal zvýšený pohyb revízorov. Dnes večer nastúpili okolo 18ej do 208ky na kollárovom. V DPB chýbajú peniažky na odmeny alebo im klesajú tržby?
Reakcia na: Joyki #197069:
Zo Šarišana som v šoku. 😮 Taká dlhá trasa a nemá jedálenský vozeň. A podľa nasledujúceho videa sú tam nasadzované otrasné staré vozne, takže aj WC sú tam také všelijaké... http://www.youtube.com/watch?v=7GUmYpMF1zc
Reakcia na: Joyki #197069:
V Palarikove este zastavuju poobede smer N.Zamky. Rano smer Ba je na ne zabezpeceny prestup v Sali.
Reakcia na: Error 0x007 #197091:
Inak koľko NB18 je kvôli tomu problému momentálne vlastne odstavených?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.