Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Max #104520:
a este v Trencianskych Tepliciach ?
Reakcia na: Ike #104518:
elektricku v zasitych ulickach stretneme napriklad v Lisabone ci Lvove (aj ked ani jedno asi nie je nasledovaniahodny priklad pre BA) ?
Reakcia na: Ike #104513:
napriklad tak nejako. Osobne by som si napriklad vedel predstavit NS MHD na baze rychlodraznej trate zo Safka az po buduce South city pod Petrzalkou a na tuto trat nasledne napojene dalsie petrzalske vetvy - jednoducho vsade tam, kde dnes jazdi v petrzalke autobus, tam vybudovat kolajove trate a mozme mat elektrickami obsluzene cele sidlisko (v idealnom pripade spojenie zo sidliska do centra bez nutnosti prestupu).

To je samozrejme len sci-fi, ale predstavit si to viem ?

Odhliadnuc od smutnej reality, ze ak sa a niekedy ta superskvela pomalodrazna trat s rychlodraznymi parametrami vybuduje, zrejme na petrzalskej strane nebude existovat ziadne vetvenie, ktore by na niektorych miestach bolo viac nez vhodne - napr. pri Artmedii, smerujuc do planovaneho CMC Petrzalka, ktore vsak - zial - s niecim takym, ako napojenie na MHD vobec nerata. Vsak naco...

Pripadne odbocky z hlavnej trate smerom do Ovsista, na Antolsku, Kopcany, Luky, Haje... a samozrejme nezabudunut na obratisko okolo Rovniankovej 14 ?
Reakcia na: S499.1023 #104517:
mas nieco proti Zabozrutsku? ? alebo sa bojis ze v Parizi stretnes v RER marcelllaaa v extaze? ?

tak ale su tam krizovatky take, ake v BA nie su 🙂 a eliny tam chodia do viac ulic ako v BA... 🙂 ale dobre, s tymi zasitymi ulickami som to hyperbolizoval...
Kazdopadne si myslim ze BA by to neublizilo, keby bola siet hustejsia
Reakcia na: Ike #104507:
No jednak nemám pocit, že by v Mníchove alebo Viedni boli samé komplikované koľajové križovatky, jednak komplikovaná koľajová križovatka neznamená električku v každej bočnej uličke. Zato viem, že električky vo Viedni i v Mníchove prežili obrovské redukcie. Strasbourg nepoznám (akurát tak z fotografií), bo Žabožrútsku sa vyhýbam ale z logiky verejne dostupných informácií (novozaložený systém 1995, 4 linky) mi vyplýva, že sa jedná o moderný električkový systém, v žiadnom prípade sa NEprepletajúci bočnými uličkami.
Letenskú ulicu nedávaj za príklad, to, čo vzniklo historicky je niečo iné ako to, čo vzniká v súčasnosti. Dnes by tam už nikto električku nepostavil.
Reakcia na: hoppusmark01 #104514:
sice aj budova pri slovenskom rozhlase uz ma tusim 11 poschodi ? takze v uzemnom plane to byt moze, ale nikto to nerespektuje..
Reakcia na: Ike #104513:
no tak by sa to dalo..
Reakcia na: Ámos #104510:
no vyskova to nie je, to je pravda, ale je 2x tak vyssia ako okolite budovy.. A v novom uzemnom plane je to definovane myslim tak, ze nove budovy nemozu byt vyssie ako okolite, ktore uz stoja...
Reakcia na: hoppusmark01 #104512:
neslo by to kategorizovat? tie NDS elektricky by dopravili cestujucich rychlo do CMO a vramci CMO by premavali tieto centralne pomalsie linky
Reakcia na: Ike #104508:
tak ale ked budeme tahat elektricku v BA do kazdej ulicky, potom to uz nebude moct byt nosny system..
Bud sa rozhodneme, ze to bude nosny system, a budeme podla toho stavat aj trate (velke obluky na vyssie rychlosti atd), alebo budeme tahat elektricku do kazdej ulicky, ale NS to uz nebude..
Reakcia na: hoppusmark01 #104509:
ajkeby to bola vyskova budova, tak tieto zakazy platia len pre niektorych........
Reakcia na: hoppusmark01 #104509:
to nie je vyskova budova. Ma len 12 nadzemnych...
Reakcia na: Ike #104507:
k tej stavbe IPR: nie je nahodou v novom uzemnom plane zakaz stavania vyskovych budov v CMO? Mne sa zda, ze je..
Reakcia na: S499.1023 #104504:
Mimochodom aj Letenska ulica v PH je dobry priklad...
http://www.imhd.sk/transport/index.php?img=12791&typ=gm
ked sa toto da v PH, tak v BA nevidim problem tahat elektricku hocikam (vynimajuc kopcovity teren, kde jednak nie je ani vysoka premavka IAD, cize sa tam uzivia skor trolejbusy + bus pruhy)
Reakcia na: Ámos #104506:
http://www.iprslovakia.sk/slovak/images/7.jpg nadhera... uzas... milujem toto mesto


Re #104504 S499.1023: zas nechytaj tolko za slovicka.. myslel som to tak, ze eliny chodia aj na krkolomnejsie miesta ako by bola Stefanikova a vobec vetky dolezite tahy v Bratislave
Vo Viedni mas same komplikovane kolajove krizovatky (ta neni dostatocne na zapad? V Mnichove aj Strassbourgu je to detto...


Ked sme pri tom Mnichove, tak toto je uplne vysmech bratislavskej MHD. Na kazdej zastavke na periferii je Park&Ride a uplny gol je ze maju piktogramy zastavok ktore NIE SU bezbarierove 😃
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/40/VerkehrsnetzMuenchen2008.png
Reakcia na: Mikimaus #104500:
to by malo stavat IPR. Takze po skusenostiach s Astoriou to bude na dlhsie ako rok...
Reakcia na: Ike #104503:
"nova, cista a na cas T3Pka"
no jeden z problémov DPB je ten, že vozidlá sú čisté, len kým sú nové.. Neviem, ako to majú vyriešené s upratovaním, ale keď vidím ten hnoj v interiéroch vozidiel, tak mi je z toho na tyčku..
Vozidlá by sa mali poriadne umývať, hlavne tyče vo vnútri, takisto sedadlá a podlaha.. Dúfam, že nové vedenie DPB s tým niečo urobí a zavedú nejaké pravidelné čistenie vozidiel, hlavne zvnútra!
Reakcia na: Ike #104503:
Mohol by si uviesť ako príklad nejaké tie západné mestá s električkami do každej zapadlej uličky?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.