No ikarus nizkopodlazny ma podla mna vyhodu v tom (oproti /agore/), ze je full nizko podlazny - proste aj zadne dvere ma "nizko podlazne", kdezto agora ma v zadnych dverach typicke schodiky.
Jo inak v sobotu bolo super v krasnanoch! Jednak som sa povozil na RTO-cku (nejake to kolecko po vozovni a neskor odvoz do mesta) a tiez som si zajazdil (no iba 20-30 metrov dopredu a tolko isto dozadu :D) na K2s - ale bolo to super.
Tiez som si dobre pokecal so soferom toho nizkopodlazneho ikarusu -hee - bola to prca. Inak pre mna zaujimavost, ze tieto dva nizkopodlazne ikarusy maju sice plosinu pre vozickarov (ci kociky pripadne), ale je iba na manualny "pohon" - cize v podstate nepouzitelne.
Jo inak v sobotu bolo super v krasnanoch! Jednak som sa povozil na RTO-cku (nejake to kolecko po vozovni a neskor odvoz do mesta) a tiez som si zajazdil (no iba 20-30 metrov dopredu a tolko isto dozadu :D) na K2s - ale bolo to super.
Tiez som si dobre pokecal so soferom toho nizkopodlazneho ikarusu -hee - bola to prca. Inak pre mna zaujimavost, ze tieto dva nizkopodlazne ikarusy maju sice plosinu pre vozickarov (ci kociky pripadne), ale je iba na manualny "pohon" - cize v podstate nepouzitelne.
Majkl
Čítali ste Nový čas? Presne to vystihuje ich politiku. Zháňať senzácie, kde sa dá. Tá tetka sa pýtala na technické veci a tak a od Tebeceho a Andreja už chcela počuť nejakú sťažnosť na DPB. A napokon k článku o 75 rokoch autobusov napísala: Na zahustenie intervalov peniaze nie sú, ale na oslavy áno. Totálna provokácia...
Už neotvorím nový čas a je úbohé, že ho číta cez 20% národa.