No ikarus nizkopodlazny ma podla mna vyhodu v tom (oproti /agore/), ze je full nizko podlazny - proste aj zadne dvere ma "nizko podlazne", kdezto agora ma v zadnych dverach typicke schodiky.
Jo inak v sobotu bolo super v krasnanoch! Jednak som sa povozil na RTO-cku (nejake to kolecko po vozovni a neskor odvoz do mesta) a tiez som si zajazdil (no iba 20-30 metrov dopredu a tolko isto dozadu :D) na K2s - ale bolo to super.
Tiez som si dobre pokecal so soferom toho nizkopodlazneho ikarusu -hee - bola to prca. Inak pre mna zaujimavost, ze tieto dva nizkopodlazne ikarusy maju sice plosinu pre vozickarov (ci kociky pripadne), ale je iba na manualny "pohon" - cize v podstate nepouzitelne.
Jo inak v sobotu bolo super v krasnanoch! Jednak som sa povozil na RTO-cku (nejake to kolecko po vozovni a neskor odvoz do mesta) a tiez som si zajazdil (no iba 20-30 metrov dopredu a tolko isto dozadu :D) na K2s - ale bolo to super.
Tiez som si dobre pokecal so soferom toho nizkopodlazneho ikarusu -hee - bola to prca. Inak pre mna zaujimavost, ze tieto dva nizkopodlazne ikarusy maju sice plosinu pre vozickarov (ci kociky pripadne), ale je iba na manualny "pohon" - cize v podstate nepouzitelne.
vycapili tam styri autobusy, z ktorych tri uz kazdy videl, postavalo tam dva a pol cloveka, o nejakom programe (aspon blby technicky vyklad) sa im asi ani nesnivalo, historicky autobus ziadny... tak som aspon kukol do toho citybusu, kukol dopredu, dozadu, chvilu som pocuval debatu (pravdepodobne) niektorych z vas o nejakej knihe, ktora sa neda zohnat
Kami
B741 CNG - vyraba sa aj Liaz ML 640 - 240 kW
elektricka trakcia - su tu vysoke investicne naklady a ked ledva nakupis par 15TrM a inak Sory ...
Vladimir: musite byt stale prvi
Agora/Citybus: tato Agora nemala v interieri nic spolocne - ine sedadla, tyce, dopytove otvaranie, zvoncek, ...