Áno, aj ja už nejakú dobu tvrdím, že by to chcelo poriadnu autobusovú injekciu. Napríklad takúto: 50 kusov kĺbových Solarisov (na linky 34, 83... :)), 10 ks 15 metrových (na 50) a zo 40 kusov tých plynových Agor. A k tomu aspoň 50 14TrM na spôsob #52 v Opave (GO v Parse zo 14Tr).
Čítali ste Nový čas? Presne to vystihuje ich politiku. Zháňať senzácie, kde sa dá. Tá tetka sa pýtala na technické veci a tak a od Tebeceho a Andreja už chcela počuť nejakú sťažnosť na DPB. A napokon k článku o 75 rokoch autobusov napísala: Na zahustenie intervalov peniaze nie sú, ale na oslavy áno. Totálna provokácia...
Už neotvorím nový čas a je úbohé, že ho číta cez 20% národa.
Čítali ste Nový čas? Presne to vystihuje ich politiku. Zháňať senzácie, kde sa dá. Tá tetka sa pýtala na technické veci a tak a od Tebeceho a Andreja už chcela počuť nejakú sťažnosť na DPB. A napokon k článku o 75 rokoch autobusov napísala: Na zahustenie intervalov peniaze nie sú, ale na oslavy áno. Totálna provokácia...
Už neotvorím nový čas a je úbohé, že ho číta cez 20% národa.
Martin z Prahy
Jinak dnes byl v Praze Den otevřených dveří na rozestavěné trase metra IVC do Kobylis. Návštěvníci se mohli projít suchou nohou v tunelech pod Vltavou. Jedná se o celosvětový unikát, protože kvůli stísněným podmínkám se tunel nejdříve vybetonoval na suchu a potom pomocí remorkérů se zasunul na dno Vltavy. Fronta byla asi na 4 hodiny, bylo tam tisíce lidí.