Teda DPMP jepriekopnikom v nizkopodlaznych vozidlach,ale skoda, ze tento rok kupuje iba 4 klbove Karosy 96X.
Ked urobite percentualne porovnanie NPD vozidiel k vozovemu parku tak vyjde:
BA 0,37%
BB 2,35%
PO 2,9%
KE 4,57%
cize vychod vedie.
Inac preco nedoniesli na ukazku tu novsiu verziu Renault Karosa Agora Citybus,teda bez schodu v zadnych dverach? Takto bol na tom na vystave nas Ikarus 412.
A este dotaz: preco DPB nekupuje plynove SORy,vsak sa stale ohadzuje tym,ze uz bude kupovat len CNG autobusy a kupil 3515-3517 na naftu! Co cakaju, ze to bude niekto iny za nich na Slovensku homologizovat?
Ked urobite percentualne porovnanie NPD vozidiel k vozovemu parku tak vyjde:
BA 0,37%
BB 2,35%
PO 2,9%
KE 4,57%
cize vychod vedie.
Inac preco nedoniesli na ukazku tu novsiu verziu Renault Karosa Agora Citybus,teda bez schodu v zadnych dverach? Takto bol na tom na vystave nas Ikarus 412.
A este dotaz: preco DPB nekupuje plynove SORy,vsak sa stale ohadzuje tym,ze uz bude kupovat len CNG autobusy a kupil 3515-3517 na naftu! Co cakaju, ze to bude niekto iny za nich na Slovensku homologizovat?
Vladimir
Spectre: Hmmm... Samozrejme, kazdy mame vlastny vkus. Ja osobne sa pravidelne vozievam s CityBusmi (v PO) ako aj Solarismi (v KE) a nemozem si pomoct, CityBus si ziskal moje srdce. Ak by som vsak kupoval Solarisy, urcite by som nebral 15-metrove. Je to nezmysel, treba ostat verny standardnym dlzkam - 12 alebo 18 metrov. Pri Urbinach 15 je napr. obrovskym problemom vzdialenost medzi strednymi a zadnymi dverami, ktora je znacna. A to velmi spomaluje nastup a vystup cestujucich na zastavke.
Martin z Prahy: Jedinu vec by som interieru CityBusu vytkol. Malo miesta pre vozicky a kociare. Preto sme v Presove museli z nasich CityBusov "vyoperovat" jedno sedadlo, aby sa tam vsetci vosli...