ufo: To vies, ked treba rychlo modernizovat voz. park, musis sa uspokojit aj s Karosami. Ale podla mojich informacii este typ B961 nie je k dispozicii, a tak to budu asi opat tie (mnou neznasane) B941E. Chcem vsak verit, ze rokom 2002 sa konci era nakupovania vysokopodlaznych vozidiel v Presove.
Podiel na nizkopodlaznych vozidlach sa na vychode este zvysi po dodavke dalsich 10 ks Solarisov do KE.
Podiel na nizkopodlaznych vozidlach sa na vychode este zvysi po dodavke dalsich 10 ks Solarisov do KE.

Vladimir
Spectre: Hmmm... Samozrejme, kazdy mame vlastny vkus. Ja osobne sa pravidelne vozievam s CityBusmi (v PO) ako aj Solarismi (v KE) a nemozem si pomoct, CityBus si ziskal moje srdce. Ak by som vsak kupoval Solarisy, urcite by som nebral 15-metrove. Je to nezmysel, treba ostat verny standardnym dlzkam - 12 alebo 18 metrov. Pri Urbinach 15 je napr. obrovskym problemom vzdialenost medzi strednymi a zadnymi dverami, ktora je znacna. A to velmi spomaluje nastup a vystup cestujucich na zastavke.
Martin z Prahy: Jedinu vec by som interieru CityBusu vytkol. Malo miesta pre vozicky a kociare. Preto sme v Presove museli z nasich CityBusov "vyoperovat" jedno sedadlo, aby sa tam vsetci vosli...