d3k0: V tvojom príspevku z Viedne je že meter ULF stojí 1 mil. ATS = 3,15 mil Sk. Bratislava by mala asi tak na 10 metrov ročne. Ja by som vrážal peniaze do moder. T3 a K2 na T3S a K2S. Je to zatiaľ výhodnejšie. Iste raz budú peniaze aj na nové eliny. A tak isto raz busy úplne ustúpia elinám a Tbusom - kvôli pohonným hmotám, lebo výroba el. energ. bude oveľa lacnejšia-(jadrová fúzia a tak)
N/A
Ked urobite percentualne porovnanie NPD vozidiel k vozovemu parku tak vyjde:
BA 0,37%
BB 2,35%
PO 2,9%
KE 4,57%
cize vychod vedie.
Inac preco nedoniesli na ukazku tu novsiu verziu Renault Karosa Agora Citybus,teda bez schodu v zadnych dverach? Takto bol na tom na vystave nas Ikarus 412.
A este dotaz: preco DPB nekupuje plynove SORy,vsak sa stale ohadzuje tym,ze uz bude kupovat len CNG autobusy a kupil 3515-3517 na naftu! Co cakaju, ze to bude niekto iny za nich na Slovensku homologizovat?