Reply on: AAA #56008:
ohladne ULF som nezavadzal, som vychadzal z oficialnych udajov, ktore dodava wienere linien ako jediny prevadzkovatel v praxi ako aj kolko je priamo na vozidlach uvadzane.co je na tom zavadzanie ? v somalsku by sa do tej elektricky dalo mozno aj 600 ludi, je to relevantne ? nie je

ja vychadzam z praxe


tak isto ako zavadzas ohladne tratovej rychlosti

ohladne M1, okey, tak som mal mozno nespravne info, ale tym 90sekundam sa mi vazne nechcew verit. jedna vec je co je napisane a druha vec je prax. v prahe som vzdy cakal na metro hrozne dlho :)))
usek bosakova - janikov dvor sa neda posudzovat samostatne, alebo sa budu na bosakovej otacat elektricky ?
hovorime o komplexnej problematiky kde musis zahrnut dva neuralgicke body => safko a kamenne. a pri zvazeni tychto faktov sa na 90 sekund nedostanes ked urobis cokolvek

yale
Návrh linkového vedenia v projekte tiež vidím ako ako pre klasickú električku - 5 liniek na jednej radiále je už trochu dosť. Dnes som išiel okolo karloveskej radiály - zas tam vláčikovali dve súpravy za sebou, to je čistá strata.
Trasa B by podľa mňa však uniesla aj systém nekompatibilný so starou traťou, teda taký kde by neboli prejazdy z iných tratí. To je už však otázka pre posúdenie odborníkmi, a nie som si istý, či to pred návrhom variantu s električkami bolo vykonané.
Tak či tak, sme vo volebnom roku a ako sa to nakoniec celé zomelie, to sa nedá ani odhadovať.