Reply on: aquila #56014:
Dobre, ale ak som to správne pochopil, napojenie na Šafku môže byť DOČASNÉ riešenie, aby električka mohla fungovať skôr. Keď hovoríš o Nosnom Dopravnom Systéme a nevyhovuje Ti električka, nehovoríš náhodou o metre ako o správnom riešení (resp. električke v tuneli, čo je vlastne metro - underground (ang. pod zemou), či nie?)?Re #56015 HB real: Naozaj sa nechcem naťahovať o presnom počte obyvateľov v Bratislave. Chcel som len povedať, že Bratislava nemá toľko obyvateľov (aj keď ich je viac ako 500 000), aby NUTNE potrebovala to omieľané metro.
yale
Návrh linkového vedenia v projekte tiež vidím ako ako pre klasickú električku - 5 liniek na jednej radiále je už trochu dosť. Dnes som išiel okolo karloveskej radiály - zas tam vláčikovali dve súpravy za sebou, to je čistá strata.
Trasa B by podľa mňa však uniesla aj systém nekompatibilný so starou traťou, teda taký kde by neboli prejazdy z iných tratí. To je už však otázka pre posúdenie odborníkmi, a nie som si istý, či to pred návrhom variantu s električkami bolo vykonané.
Tak či tak, sme vo volebnom roku a ako sa to nakoniec celé zomelie, to sa nedá ani odhadovať.