7851+52? O tom viem uz tak dlho, ako o tom, ze 7704/II ma byt vypustena po dokonceni 7703/II 
Tiez by ma zaujimalo, preco to nie je napriklad 7847+48... ale viem, ze to 51+52 nie je vobec iste (je to len uvaha).

Tiez by ma zaujimalo, preco to nie je napriklad 7847+48... ale viem, ze to 51+52 nie je vobec iste (je to len uvaha).
yale
Zásadný rozdiel medzi električkou z Petržalky, ktorá povrchovo prechádza centrom a ľahkým metrom (DLR, VAL), ktoré ho prekoná podzemnou trasou, je, že metro rýchlo prejde aj centrom - teda bude aj ďaleko atraktívnejšie a v Petržalke bude možné k staniciam navážať cestujúcich aj z väčšej vzdialenosti - aj tak ušetria čas. Obmedzí sa tým význam sekundárnej radiály Panónska, cestujúci z južnejšej oblasti Petržalky nebudú chodiť napr. na 93ku, ale po priečke sa dopravia k najbližšej stanici metra. V trase B navyše budú dopravné požiadavky aj v iných úsekoch, napríklad Hlavná stanica - Trnavské Mýto (až Ružinov), Hlavná stanica - centrum.
Preto trvám na tom, že ten úsek v centre je rovnako dôležitý, ako petržalská radiála. Ak si pozriem mapu tratí z roku 1957, je zaujímavé že vtedy električka chodila aj do Petržalky, aj cez centrum na stanicu v priamej trase. Samozrejme, dopravné nároky boli vtedy úplne iné (neexistovala značná časť dnešného mesta), ale podľa tej mapky je zrejmé, že električka bola vtedajším nosným systémom, ktorú dopĺňali autobusy a trolejbusy.
Stojí za to si to pozrieť.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=obr_ine/mapy&no=0&id=27302aeef7f5f9f11f2130212d