Reply on: fobust #55939:
jo s tymto suhlasim. U2 mali nechat elektrickovym tunelom, a normalne ho napojit na stary elektrickovy tunel. aj predlzenie U2 nepomoze tejto trati. lebo to predlzenie je asi zhruba ako keby sa staval u nas elektricka z janikovho dvoru po rusovce ... v centre je to kvoli prestavbe pre metro nevhodne, pomale o nicom.to bol zrejme najvacsi preslap viedne v planovani metra
aj vo viedni ich doteraz kupili len 150 od tusim 1999/2000 ? (uz neviem presne datumy) a to pritom vieden je na tom kusok inak financne ked si moze dovolit presadit projekt tunelu pod dunaj a lobau narodny projket za 600 milionov euro, teda 10% statneho rozpoctu SR
aquila
a na 2-3 minutove _pravidelne_ intervaly sa nedostanes v bratislave centre, bez vlacikovho efektu, preto hovorim, ze je efektnejsie urobit kusok vacsie
ohladne ULF, dlha ma kapacitu 220 ludi a 4ludi/m2. kratka 24 metrov, dlha 35 metrov.
inak boli zavadzane od roku 1997, teda za 8 rokov ich ma vieden "len" 150
co sa tyka intervalov vo viedni som ich znaly si dovolim tvrdit ako ktokolvek na tomto fore
U2 je dost divne robena, v centre aj vsak zrusili zastavku a beha extremne pomaly