Reply on: Ámos #55958:
1. Ludia nikam nemiznu, iba sa stahuju na predmestia a do
obci naokolo. Ti ludia ale v meste defakto zostavaju a su tu denne pritomni, iba administrativne patria k obci 1km od BA. Treba sa na to kukat ako na aglomeraciu.
2. Aj Praha potom vymiera podla tvojich pravidiel...i ked realne sa ti ludia stahuju iba na okraj, administrativna zalezitost s tymi poctami...
3.Prazdne byty asi sotva, inak by tu nebol taky stavebny boom, ktorý inde na Slovensku neba obdobu!!! Najvacsi stavebny boom od socializmu, od roku 1989 !!! Tolko bytov by sa nestavalo, ak by nebol dopyt, ktory by nebol, ak by boli prazdne byty. A upozornujem, nestavaju sa len luxusne byty...
4.Kukni si navrh metra a navrh elektricky ako NDS pre Bratislavu a porovnaj si stupen segregacie oboch projektov vo finalnej podobe!!!
5.Brno vs Bratislava - niekde ta hranica musi byt a 100-150 000 ludi denne pritomnych v meste je rozdiel. Okrem toho Brno ma realne o 60-70 000 menej obyvatelov a navyse Bratislava je Hl. mesto SR, co je tiez trocha ine postavenie a BA je o dost vyznamnejsi dopravny uzol + region BA-Vieden ma ohromny potencial...Hl.mmesto je vzdy trosku inak postavene v kazdom ohlade
aquila
ale ked uz mame byt realiti, tak vieme ze absolutna preferencia kvoli IAD nie je mozna. a preto aspon v centre je nutne zacat, kde je to najkritickejsie, preto povazujem tento projekt nedostatocny a je to moc velky skok z metra na obycajnu elektricku. mesto malo aspon ked nic ine pozadovat ist sice po moste ale poriesti aspon uplny zaciatok mesta ako je napriklad vo viedni myslim linky 18, wiener lokalbahnen, kde je to pod zemou.
ohladne elektriciek suhlasim, mesto nema na to kupit 44 vozov typu ULF
Re #55937 galiyosha: ohladne fedarlneho zhromazdenia by si clovek musel tie podklady bohuzial uz nechat
ohladne projektu filialka, ked si tak mimo a nemas prehlad je tvoj problem. tunak mas nieco z europskej komisie, je to projekt cislo 10. financovanie z EU je 85-90% projektu. cena projektu je zatial uvazovana na 14 miliard. EU doda zrejme 12 miliard vratane DPH. predpoklada sa zaradenie do obdobia 2007-2015, dokoncenie do roku 2015, mozno 2017 (zavisi od mesta ZSR projekty maju). jedna sa VRT trat az do 300 kmh a dobehanie vlakov typu ICE, TGV do bratislavy petrzalky.
http://www.eu.int/comm/ten/transport/revision/hlg/2003-06-30-memo_en.pdf
takze toto som ti s lahkostou vyvratil, daj