Reply on: aquila #55961:
Argument komunistickych pohlavarov, ktorym obhajovali zburanie podhradia bol, ze sa jedna o zanedbane uzemie, plne kriminality a jeho asanaciou sa priestor pozdvihne. Ty chces s takym istym nazorom burat umelku. Skutocne si myslis, ze mozme burat architektutu 20 storocia? Ze tu netreba zachovat?Re #55972 SZKV: Mala by to stavat sukromna firma, takze je vacsia pravdepodobnost ze sa to podari. Aj ked ta ista fa stava na Hodzku a nejako im to prilis dlho trva. Je tam sice komplikovana prelozka inzinierksch sieti lebo chcu stavat podzemne garaze (no vlastne musia), ale aj tak. Uvidime. Ak sa zacne stavat, tak to dopadne dobre, lebo cokolvek podobne navrhu bude lepsie ako sucasny stav. Velkou zmenou by mala prejst aj ASMN. nastupistia pojdu pod zem hore budu pasaz, administrativa,...
Re #55974 yale: Nie nie som pretazeny. Maximalna dosiahnuta rychlost v Ruzinove je nejakych 110 km/hod.
To ze je pre mesto metro agresivne ti povie hociktory architekt. Ja som len reagoval na to, ze je metro mestotvorne. Nie, nie je a ani nemoze byt. Nie je integralnou sucastou povrchu mesta a tak ho ani netvori. Ak ano, tak potom su mestotvornymi aj kanalizacia, plynovod, vodovov a elektricke kable.
S tym, ze mnozstvo ludi byva v BA ale trvaly pobyt maju v hornej dolnej je fakt. Mozno by mesto malo spravit nejaku akciu a za prihlasenie sa na trvaly pobyt dat nejakych tych 1000 - 2000 Sk, tak ako to spravila Plzen. Dnes ma BA prijem na obyvatela z dane fyzickych osob nejakych 3800 korun. Boli by teda uz tento rok ziskovy.
galiyosha
A v tom pamflete sa VÔBEC nič konkrétne nepíše. To, že si videl nejaké lákavé obrázky na vlaky.net a spústu hypotetických projektov na kadejakých iných stránkach, nič nedokazuje. Všetky tieto megalomanské plány sú len v rovine zbožných želaní.
A na tie Tvoje úbohé invektívy mi ani nestojí za to reagovať. Úbožiačik...