Reply on: aquila #56014:
Dobre, ale ak som to správne pochopil, napojenie na Šafku môže byť DOČASNÉ riešenie, aby električka mohla fungovať skôr. Keď hovoríš o Nosnom Dopravnom Systéme a nevyhovuje Ti električka, nehovoríš náhodou o metre ako o správnom riešení (resp. električke v tuneli, čo je vlastne metro - underground (ang. pod zemou), či nie?)?Re #56015 HB real: Naozaj sa nechcem naťahovať o presnom počte obyvateľov v Bratislave. Chcel som len povedať, že Bratislava nemá toľko obyvateľov (aj keď ich je viac ako 500 000), aby NUTNE potrebovala to omieľané metro.
AAA
A čo sa týka tej obsaditeľnostiSiemens ju počíta pre 7 osôb/meter, ale ty si tvrdil, že ju Siemens počíta pre 4 osoby/m.
čo sa týka traťovej rýchlosti, niekto tu spomenul, že na ružinovskej radiále nejaká električka dosiahla 110 km/h. Ja som na to reagoval príspevkom, v kt. som napísal, že trať Zátišie - Jurajov Dvor je stavaná pre rýchlosť 120 km/h. Ale nikde som nepísal, že sa ňou tam bežne jazdí.