Reply on: aquila #55993:
Viem, že je to len šoping+bizniscentrum, ja som len reagoval na užívateľa HB real, ktorý chcel prestavbu, nové podchody.... Ja som len písal, že to nebude treba, keď by bola Filiálka. ?
, ale to nemá pre MHD reálnu hodnotu, rovnako môžem povedať, že Bugatti Veyron rozbehneš na 400 aj na slovenskej diaľnici
. Pre MHD postačí vozidlo s Vmax = 70-80, dôležitejšie je, aby podobnú rýchlosť medzi stanicami mohlo trvalo dosahovať.

ale to od teba neocakavam 
ktore EU projekty sa nenaplnaju ? 


len ty nemas klasicky argumenty, tak sa na viac ako nadavky nezmozes :))

projekt filialka je realny, to co som ti dal ten jeden link bol navrh, aby sa tym vyriesila aj cast MHD, to ze nevies citat je druha vec.

tak to tiez svedci o tom, ze s a v tejto problematike vobec ale vobec nevyznas, tak isto netusis akoje to s EU fondami 

nic ine


a co robi "produktovy manager" viem viac nez ty
inak tebe prave ten zdravy rozum chyba, odporucam ta na sme.sk tak by si pasoval 



U5 nic nebude delit, aj tam pisu ze U2 je najvacsi omyl planovania metra. U5 je asi taky mytus ako je v bratislave tazke metro o janikovho dvora dalej
ale vzdy sa to vytahuje pred volbami. tam aj presne spomenuli to co som tu tiez spominal, ze dopravu cez U2 bez akehokolvek problemu prebrali v pripade jej vypadu linku 1 &2, len im zvysili interval
a ak sa nahodou aj U5 budovat tak najskor okolo roku 2020 






ked vies velke prd o EU projektoch tak radsej drz usta a chod igorkovi urobit nejake tie ceniky 

ten by som nechal zburat okamzite. v BA sa v poslednej dobe zburali podstatne krajske a podstatnejsie veci ako jeden trojuholnik na frekventovanej krizovatke 
aj ked ani tych 110 kmh sa mi nezda. take parametre nema ani kopu trati ZSR 
aquila
ULF 197-4 entspricht Wiener Typ A ULF 197-6 entspricht Wiener Typ B
Spurweite 1.435 mm
Länge 24,2 m 35,5 m
Breite 2,4 m
Einstiegshöhe über SOK 180 mm
Fußbodenhöhe über SOK 205 mm
Niederfluranteil 100 %
Raddurchmesser 670 mm
Fahrwerk radial gesteuerte Portalfahrwerke
Sitzplätze 42 66
Stehplätze 94 143
Anzahle der Türen 5 7
Dauermotorleistung 6 x 60 kW 8 x 60 kW
Fahrzeugsteuerung SIBA 32 /ELTAS
v max 70 km/h
Max. Anfahrbeschleunigung 1,4 m/s2
Max. Bremsverzögerung 3,0 m/s2
inak aj ULF ma Vmax len 70kmh
je mozne ze si to tak dala vyspecifikovat WL na 4p/m2, ale faktom je ze kratka ULF ma kapacitu 136 a dlha 210 podla WL
a tie pocty na elektickach vo WL viem aj z praxe potvrdit, ze je to 42/94 resp 66/143
a este k veci, kde som klamal ?