Zastávky linky 7 na Kuzmányho ulici nie sú v pracovných dňoch obsluhované.
Od 16. septembra 2025 je z prevádzkových dôvodov do odvolania v pracovných dňoch nahradená električková linka 7 náhradnou autobusovou dopravou.
Náhradné autobusy obsluhujú zastávky linky 7 buď na električkovej zastávke, príp. na autobusovej zastávke vedľa trate s týmito výnimkami:
- v smere Ryba:
- zastávka Radnica Starého mesta je obsluhovaná na nástupišti liniek 6 a 9 na ulici Čs. armády;
- namiesto zastávky Hlavná pošta je obsluhovaná zastávka Múzeum obetí komunizmu na Moyzesovej ulici;
- namiesto zastávky Krajský súd je obsluhovaná zastávka Alžbetina, rektorát UPJŠ na Moyzesovej ulici;
- v smere Botanická záhrada:
- namiesto zastávky Dom umenia je obsluhovaná zastávka Dom umenia na Moyzesovej ulici;
- namiesto zastávky Krajský súd je obsluhovaná zastávka Dom umenia na Moyzesovej ulici;
- namiesto zastávky Hlavná pošta je obsluhovaná zastávka Múzeum obetí komunizmu na Moyzesovej ulici;
- zastávka Radnica Starého mesta je obsluhovaná na nástupišti liniek 6 a 9 na ulici Čs. armády.
tieto nápady... uvedomuješ si, že toto je dočasné riešenie? uvedomuješ si, čo všetko je za "presmerovaním" linky?
Išlo sa normálne električkou a autobusom. Auto (ak ho niekto mal) stálo doma, na víkend sa na ňom išlo na výlet. Druhý úbytok ľudí spočíva v tom, že dnes je možné vytiahnuť svoje dvojkolesové e-vozidlo a už tiež MHD na mnohé cesty netreba. Koncepčný rozvoj by pomohol, nové dobré trasy, ale s poklesom dôležitosti MHD k nej nemá žiadne mesto veľký vzťah, ani Košice. (A tiež: koľko percent tých, čo majú vplyv na jej rozvoj v meste, používa MHD a nie svoje auto? Aj v prípadoch iných miest, nie len v Košiciach. Slabý záujem - slabý rozvoj.) Zatiaľ sme zvyknutí na životný štandard, nebudeme čakať na zastávke na električku. Keď príde väčšia chudoba, cestujúcich bude možno viac, ale bude menej peňazí na rozvoj dopravy, takže riešenie cez rozvoj ja žiaľ v súčasných podmienkach nevidím.
Yogi616
Na električkovú linku je to slabota. V Barci máš nátresk okolo začiatku a konca školského vyučovania, inak maaaličko, to už väčšina vystupuje na Katastrálnom úrade.
Už som to tu písal minule, ak sa má trať do Barce zachovať aj naďalej, je potrebné, aby bola predĺžená. Ale to nikoho nezaujíma...
V súčasnej situácií sú proste tie "konce" - ako Barca, tak Boženy Nemcověj - slabé. To vieš pokryť autobusmi. Znova to však zopakujem, jedná časť sa chystá na rekonštrukciu a druhá ňou nedávno prešla. Rušiť sa teda nič nebude, určite nie v dohľadnej dobe. Len som poukázal na to, že električka je veľkokapacitný prostriedok, ktorý sa hodí do úplne inej lokality.
Samozrejme, študenti a TUKE je silné spojenie, tam vedia ráno úplne naplniť nielen jedno KTčko. Ale to je na električkovú trať jednoducho málo.