Zastávky linky 7 na Kuzmányho ulici nie sú v pracovných dňoch obsluhované.
Od 16. septembra 2025 je z prevádzkových dôvodov do odvolania v pracovných dňoch nahradená električková linka 7 náhradnou autobusovou dopravou.
Náhradné autobusy obsluhujú zastávky linky 7 buď na električkovej zastávke, príp. na autobusovej zastávke vedľa trate s týmito výnimkami:
- v smere Ryba:
- zastávka Radnica Starého mesta je obsluhovaná na nástupišti liniek 6 a 9 na ulici Čs. armády;
- namiesto zastávky Hlavná pošta je obsluhovaná zastávka Múzeum obetí komunizmu na Moyzesovej ulici;
- namiesto zastávky Krajský súd je obsluhovaná zastávka Alžbetina, rektorát UPJŠ na Moyzesovej ulici;
- v smere Botanická záhrada:
- namiesto zastávky Dom umenia je obsluhovaná zastávka Dom umenia na Moyzesovej ulici;
- namiesto zastávky Krajský súd je obsluhovaná zastávka Dom umenia na Moyzesovej ulici;
- namiesto zastávky Hlavná pošta je obsluhovaná zastávka Múzeum obetí komunizmu na Moyzesovej ulici;
- zastávka Radnica Starého mesta je obsluhovaná na nástupišti liniek 6 a 9 na ulici Čs. armády.
O to porovnanie opieram svoje tvrdenie, ktoré chcete vyvrátiť. Košice sú podľa mňa mierny slovenský nadpriemer v úrovni MHD, ale zároveň patria do veľkej skupiny miest, kde MHD nie je vec "vzťahu" u ľudí, ktorí majú rozhodovacie kompetencie. K vete "Žiadne iné mesto na Slovensku nemá zastavenú trolejbusovú dopravu...". Po prvé, žiadne mesto na Slovensku nemá zastavenú svoju hlavnú trakciu, ani Košice. Po druhé, ak ju niekto mal v minulosti zastavenú, bola to Banská Bystrica a nie Košice. Vyzeralo to na likvidáciu, neviete o tom? Po tretie, trolejbusy v Košiciach mali oproti autobusom a električkám neúmerne vysoké náklady. V nejakom roku to bolo 45 Sk/km, ak si dobre pamätám, kým električka mala 15 a bus 40, CNG bus 25. (Ak sa mýlim v nejakom čísle z tých čias, niekto ma iste opraví.) Po štvrté, kde je koľajová MHD, tam trolejbusy v druhej polovici 20. storočia živorili, ale to možno viete dobre aj sám (Praha, Bratislava). Naši dokázali presvedčiť vládu, že ich chcú, ale vtedy ich nemala ani Praha, mala ich dávno zrušené. Ja som ZA trolejbusy, ale zároveň mám v kútiku duše obavy, či pre malé mesto ako Košice nie sú tri trakcie príliš veľké sústo (a to ešte nezapočítavam elektrobusy).