Sarko ano mas pravdu.Sam som si daval otazku preco K2 nejazdily v ke bolo mi vysvetlene ze za dazda K2 by nevisla hore kopcom napriklad pod mostom VSS ,amfiteater atd.:-)
Myslim si, ze dalsim dovodom (aj ked rozmyslam ci to bol ozaj dovod) bolo aj, ze na tu dobu (koniec 60-tych rokov), bolo v KE vyse 90ks T3 (243 - 335), ktore vtedy postacovali na zaistenie pozadovaneho mnozstva dopravy hocikde v meste.
slovanista21: Bričky typu T2 sa v KE vyradili medzi prvými v býv. Československu, takže koncom 80-tych rokov zostali už len 2 súpravy T2, pričom však boli po GO, mali laminátové čelá T3 a výzbroj T3. Posledná takáto skončila vážnou dopravnou nehodou v roku 1991, kedy bola vyradená a tým pádom zmizli aj posledné pozostatky T2-jak v prevádzke. Historickú T2 sa dochovať nepodarilo, kúpila sa vyradená T2 z Ostravy #619 a v KE dostala #212. K2 v KE nikdy nepremávali a ani sa o nich neuvažovalo z dôvodu nevhodných jazdných vlastností na kopcovitý terén a rýchlodráhu.
Chcem sa spýtať : Jazdia u vás ešte eliny typu T2???
Boli u vás niekedy K2??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
L2 - 612, 617, 409; 408
L3 - 392+393, 421+422, 390+391; 622+623
L4 - 413, 613, 606, 367; 411
L5 - 525, 523
L6 - 607, 418, 388, 616; 415
L7 - 404, 417, 395, 410; 405
L9 - 618+619, ?/517, 361+414, 512, 508, 608+609; 628+629
LR - 605, 337, 604; 614+615, 376+377, 386+387, ?, 534
Z - 501L, 513V