slovanista21: Bričky typu T2 sa v KE vyradili medzi prvými v býv. Československu, takže koncom 80-tych rokov zostali už len 2 súpravy T2, pričom však boli po GO, mali laminátové čelá T3 a výzbroj T3. Posledná takáto skončila vážnou dopravnou nehodou v roku 1991, kedy bola vyradená a tým pádom zmizli aj posledné pozostatky T2-jak v prevádzke. Historickú T2 sa dochovať nepodarilo, kúpila sa vyradená T2 z Ostravy #619 a v KE dostala #212. K2 v KE nikdy nepremávali a ani sa o nich neuvažovalo z dôvodu nevhodných jazdných vlastností na kopcovitý terén a rýchlodráhu.
Velmi VELMI neprijemne vyzerajuca nehoda osobneho auta a vozidla RZP na krizovatke pri Magistrate. Auto lezi prevratene na streche, sanitka na boku. Doprava je zdrzana v smere z mesta na KVP, kolony sa tvoria aj od kina Druzba.
Údržba trakčného vedenia ( Liaz ): KE 086 CC, Moldavská cesta, od 15:00 do 15:20 hod.
* Pre poruchu vozidla T3 #404, bola linka č. 2 nahradená električkou KT8D5 #528.
** V rovnakom čase, taktiež pre poruchu bola nahradená aj NP KT #521 na linke č. 9 (služba č. 09021= garantovaný NP spoj), dispozičnou zálohou z Važca - #500. 521 nedončila posledné polkolo na linke č.9. Zo štadiónu Lokomotívy sa presunula ako PORUCHA do vozovne okolo cca 14:10 hod. 500ka urobila polkolo za pokazenú NP KT #521, a zo sídl. Nad jazerom už išla NP KT #512, ktorá vykonáva službu č. 09022.
T3 MOD #359 za od rána statočne drží na linke č. 6 bez poruchy a iných problémov.
L2 - 404, 418, 617, 627
L4 - 604, 606, 613, 616
L6 - 337, 359 (vodič opäť ručne prehadzoval výhybku na NMM, čo jej to nefunguje?)
L9 - 400+401, 421+422, 423+424, 517, 521g, 620+621
LR3 - 349+352, 509
DZ Loky - 528
L13 - 6407
4093 ráno na RA - vyblednutý takmer do ružova
6289 o 12:00 na Komenského, detto
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko