23ka sa vracia z letiska na stanicu najskôr o 14:30, takže času bolo dosť ešte, a na jednej z najvyťaženejších nosných liniek s prázdninovým trápnym 20 min intervalom vynechať spoj je drzosť....
Ano, len tie 3 či 4 extra klbove zalohy ešte v čase keď ta 10tka vypadla nemali čas nástupu, tá druhá vec je, že tie chvíľkové zálohy celú službu nepotiahnu, ak nepríde vodič do Bčka. Hoci v tom prvom prípade išlo o poruchu.
zalohy su a prave v tomto case mas okrem tych beznych dalsie 3 ci 4 extra klbove zalohy (ktore cakaju v garazi namiesto nevypravovanych spojov na 23)... takze problem bol asi inde nez ze nemali co poslat
Nie je. Problem je skôr v tom, že asi tam nemali čo poslať. Veď poobede išla do Bčka nejakej 10tky krátka zaloha lebo neboli vodiči, takže si myslim, že v takomto čase očakavať zalohu je ako čakať, že na 71tke príde trolejbus.
Vyhrievať električku pri -5 stupňoch vonku na 17 vnútri je tiež pekná úchylnosť. Si predstav tie tepelné šoky pre cestujúcich: -5 - +17 - -5 - +17 - -5... To je to isté, ako pri 35 stupňoch vonku klimatizovať na 13 stupňov vnútri.
Stále na tom ale električky niesu tak tragicky ako Citelisy, tam je teplo jedine vo vlečke aj to nie vďaka kúreniu, no vďaka motoru. Cestovať polkolo nejakej linky Citelisom znamena celkom slušne vymrznúť.
Ja som zase mal tento rok šťastie na pomerne dobre vykúrené vozy. Stalo sa párkrát že mi bola trochu zima, ale nie len v električke, napríklad dnes aj v buse. Najčastejšie ale preto, že vodíč nechal otvorené dvere kým čakal na voľno.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
rpopo