Mesto by jednoznačne malo mať kontrolórov kvality poskytovaných služieb. A kontrolovať by sa mal plný prierez: naplnená kapacita, dochvíľnosť, funkčnosť informačného systému, funkčnosť klimatizácie, čistota a tak ďalej. Nebolo by to nič nové ani zvláštne, Ministerstvo dopravy ČR to pri niektorých vlakoch ČD takto prevádzkuje.
Lenze DPMK a mesto maju nadstandardne vztahy a keby sa toto uplatnilo tak do tyzdna je DPMK na kolenach. Nezavidim dispecerom, lebo posielaju co mozu a aj napriek obrovskemu nakupu novych busov sa nema co posielat. Zatial su SORky pojazdne. Ked sa na nich prejavi kosicka "udrzba" budeme chodit peso
USS si tie linky platí ako objednávku, ak DPMK nesplní nejaké podmienky tak sú zato vraj pokuty (neviem či už niekedy DPMK dostal pokutu), raz mi ktosi hovoril že keby ráno napríklad nevyšiel do ulíc Košíc na mestské linky ani jeden autobus či električka USS musí byť bezpodmienečne obslúžený.
Ja len na margo stahovanie busov z beznych liniek pre USS akýsi...ak DPMK chce prevadzkovat MHD aj pre U. S. Steel, mal by si dokupit k tomu viac autobusov. Co to je za sprostost stahovat kvoli nejakej poruche bus z beznej mestskej linky? Ci bezní ludia nepotrebuju spoje len U. S. Steel ich potrebuje? A okrem toho tam jazdi L26 Tak ak je porucha tak nech si vazení páni prestupia do iných liniek a nie takto to riesit a clovek v meste sa spoja nedočká....
Nastupil som na Aténskej tak sa sedelo celkom pohodlnne, nešlo sa v tom zle, len sa nie je čoho držať ani kde sa postaviť. Nevhodné na takúto linku. A 6905 má problémy so vzduchom.
Kapacitne nenastal absolútne žiadny problém. 5719 a 5756 boli síce plné ale nie tak, aby sa v nich nedalo dýchať. Všetky 3 zalohy sa stretli tak, že sa to rovnomerne rozložilo. Najväčší nápor bol na Valcovniach a ten vyriešila dlhá 4730. Organizácia bola zvládnutá na jedničku s hviezdičkou, z dispečingu to riadil človek, ktorý ma dokonalý prehľad o linkách R z vlastnej skúsenosti a ozaj klobúk dole aj vdaka nemu to dobre dopadlo. Takéto výpadky nie su sranda nie koli pohodliu ani koli tomu kto sedí alebo stojí ale hlavne pre rovnomerné rozmiestnenie cestujúcich lebo je to ozaj masaker pobrať takú masu ludi. A 15m Solaris zase nema až o tolko vela miest ako mala sorka. A ešte taká maličkosť, profesionalita sa nezaprela ani v momente keď dispečing fungoval bez PC, ktoré vtedy tiež vypadli. Do to toho nervozny ludia nie len z rýchlodráhy ale aj ostatných mestských úsekov kde nastala napríklad ako naschvál porucha na linke 24, ktorá byť nahradená musí. Ako prvá ku Perešu nabehla 5719 a ešte iniciatívne dávala pozor na cestujúcich z električky, ktorá ostala viseť na Perešskom moste, ktorý sa pozabudli alebo sa rozhodli na poslednú chvíľu. A pobrala všetkých. Je to krízová situácia a keď riešime úsek Pereš - USS ide o smiešne minúty. Meškanie tiež nebolo až tak fatalne. Vonku boli úplne všetky zálohy robilo sa čo sa dalo. Problém nebol ani v tom, že by ludia čakali v daždi. Do príchodu záloh ludia sedeli v električkach a hlavne na Pereši dispečer zastavil premávku na bezpečný prestup do zálohových vozidiel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUKYmhd