Bars veľa kritiky som už na SOR-ky počul ale o systematickom prehrievaní ešte nie. Nezabudli si vaši špičkoví mechanici prečítať, že chladiaci systém musí byť naplnený a odvzdušnený?
Mesto by jednoznačne malo mať kontrolórov kvality poskytovaných služieb. A kontrolovať by sa mal plný prierez: naplnená kapacita, dochvíľnosť, funkčnosť informačného systému, funkčnosť klimatizácie, čistota a tak ďalej. Nebolo by to nič nové ani zvláštne, Ministerstvo dopravy ČR to pri niektorých vlakoch ČD takto prevádzkuje.
Lenze DPMK a mesto maju nadstandardne vztahy a keby sa toto uplatnilo tak do tyzdna je DPMK na kolenach. Nezavidim dispecerom, lebo posielaju co mozu a aj napriek obrovskemu nakupu novych busov sa nema co posielat. Zatial su SORky pojazdne. Ked sa na nich prejavi kosicka "udrzba" budeme chodit peso
USS si tie linky platí ako objednávku, ak DPMK nesplní nejaké podmienky tak sú zato vraj pokuty (neviem či už niekedy DPMK dostal pokutu), raz mi ktosi hovoril že keby ráno napríklad nevyšiel do ulíc Košíc na mestské linky ani jeden autobus či električka USS musí byť bezpodmienečne obslúžený.
Ja len na margo stahovanie busov z beznych liniek pre USS akýsi...ak DPMK chce prevadzkovat MHD aj pre U. S. Steel, mal by si dokupit k tomu viac autobusov. Co to je za sprostost stahovat kvoli nejakej poruche bus z beznej mestskej linky? Ci bezní ludia nepotrebuju spoje len U. S. Steel ich potrebuje? A okrem toho tam jazdi L26 Tak ak je porucha tak nech si vazení páni prestupia do iných liniek a nie takto to riesit a clovek v meste sa spoja nedočká....
Nastupil som na Aténskej tak sa sedelo celkom pohodlnne, nešlo sa v tom zle, len sa nie je čoho držať ani kde sa postaviť. Nevhodné na takúto linku. A 6905 má problémy so vzduchom.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran