myslím, že to bolo 1,35. tak či tak to ani zďaleka neodzrkadľuje reálne náklady (prevádzka, údržba), keďže T3 má asi ďaleko k (relatívnej) úspornosti novších vozov, nehovoriac o Variu s rekuperáciou...
Nie.
Ale 1 KT sa nerovná 1 sólo vozu. Neviem ako to myslel Cross, ale na KTčko je nejaký koeficient (1,x). Takže nie je to ani sólo voz a ani dvojička.
Aj ja som si všimol dvojičky alebo KT8D5 na L3, ale neviem, či pre kompetentných je význam slova špička dostatočne známy, pretože niekedy je lepšie urobiť štatistiku vyťaženosti linky a následne z toho sa neskôr zistí, aký čas je pre linku špička (podobne ako pri Rkách) ako sa len orientovať podľa tabuľkových hodnôt rannej a poobedňajšej špičky - veľa krát som videl neuveriteľne preplnený voz L3 o 13 hodine, a už som aj videl takmer prázdnu KT8D5 okolo pol 3.
Čiže to že sa tam nasadzujú dvojičky a KT8D5 je všetko pekné, ale nedotiahnuté dokonca a pritom stačí tak málo
pokial sa nemylim tak v spicke na L3 premavaju UZ aj dvojicky (trhanarske vozidla) .. co sa tyka nasadenia solo voznov do celodennych poradi - je to proste tak, a zas, nemyslim si, ze by tam boli KT cely den potrebne, takze asi tolko k tomu ..
ono nebola jediná,bola tam aj jedná súprava T6 a myslím že aj T3,ale neuviedol som,lebo som nezaregistroval evč..čiže tá 528 nebola jediná ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yogi616