Nemám potuchy, čo sa robí na takej jazde, ako dlho trvá alebo aké sú tam odlišnosti od normálnej jazdy, ale ja osobne by som zverejnil stačí iba tu na internete nejakú mapku, kde bude chodiť táto električka a urobil by som z toho normálnu nočnú dopravu. ? Ale hovorím, že neviem ako to chodí, čiže možno sa to nebude dať
Vieš, ono je to tak, pýtal som sa aj preto - že na cestujúcich sa šetrí - jazdia sólo vozy, a na nočnú údržbu sa nasadzuje KT NP čko.. a neviem koľko km najazdí v noci taká služba, no ak by sa to spočítalo za celu zimu, nebolo by to malo vozokilometrov... Aj preto ma to zaujímalo - tak nehľadaj vždy za mojou otázkou niečo nelogické.. ?
Som nepísal že mi to vadí, pre mňa - za mňa nech aj Vario jazdí v noci ako údržba trate.. ?
Som sa len pýtal prečo nemôže jazdiť obyčajná T3 alebo niečo iné...
A na tvoju otázku - čo sa stane tomu vozu? Napríklad nehodu može mať, vykoľajenie, poruchu, hocičo... a radšej by som mal potom odstaveny voz hocijaky iný radšej ako NP, ktorých je najmenej a ma jazdiť ako garantovaný voz.. Možno je tá služba dnes v noci "garantovana" ako NP, tak potom sorry, nič som nepísal.. ?
"nočná údržba" - to akože bude "preventívne jazdiť" po tratiach, kôly počasiu, to chápem, no prečo sa na to vyčlenia práve NP KT - ta "najnovšia" čo ju máme ? To tu udržbu nemôže vykonavať obyčajná T3 ? Alebo školský voz, alebo ten brusiaci voz? Alebo ak to už musí byť KT - tak máme aj staršie, a nie NP voz.. Taká 513 je na to ako stvorená, vyzerá aj ako údržbársky voz.. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Adamcool