No len mi povedz, čím by si to chcel nahradiť ? Cez víkend máš 3 celodenné zálohy z toho 1 velkú 4730 a 2 malé - stabilnú 5719 a 57xx kolujúci v zadelení. Bolo šťastie, že boli volné a točili sa v podstate od 19:30 do 21:30 nonstop každý na jednej linke (2,4,7). Inak to nešlo ako jazdit plnú trasu, nakolko nebolo kde uskutočniť prestup z KD. Inak aj dnes skoro celý deň boli zálohy na kolajovej doprave.
Ešte k včerajšej mimoriadnej udalosti – bol to fakt taký problém pre DPMK zabezpečiť náhradnú autobusovú dopravu v čase okrajového režimu v sobotu? Ak vynechá jeden spoj pri 20-minútovom intervale, tak to môže znamenať až 40-minútové čakanie. Veď na plné pokrytie by stačili možno 4 vozy.
Vďaka za info.
Ideálne by bolo vedieť to celé proporčne - t.j. u všetkých veľkostí evidenčný stav (ten viem k 31.12.16 - 61 kĺbových, 28x 15 m, 83x 12 m, 9x 11 m, 5x 10,5 m, 5x 9,5 m a 2x 8 m - plus k tomu ďalších 9x 11 m obstaraných koncom minulého roka) aj koľko z toho je už nepojazdných či medzitým vyradených, koľko je potrebný počet do špičky školského dňa a koľko je záloh.
Až to by ukázalo, aká je reálnosť dodržania veľkostnej skladby v prevádzke aj pravdepodobnosť náhrady poruchy rovnako veľkým vozidlom.
Kĺbová záloha je len jedna. Nedostatok klbákov je kvôli poruchám pre ktoré sú odstavené. Sú služby kde je klbák dôležitejší ako inde, napríklad služby linky X6, v ktorých sú spoje R1 na smenu do USS a podobne. Ak počas pracovného dňa príde vodič s kĺbovým autobusom do garáže na výmenu vozidla, dostane zväčša krátky autobus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Isidor