Je mi jasne, ze by si najradsej videl midi busy vonku iba v sedle+vecer, alebo nevidel vobec. Davnejsie som vysvetloval, ze to nejde. Po zaniku 3132 dostali do tabulky 2032, ktora bola vytvorena presne tak, aby nechytala najhorsie spoje na 31+32, napr. v rannej spicke robi iba posilu 32 po NO, ci z Peresa/Lorincika ide o 7:36, teda potom, co skolaci uz odisli posilou.
Su v zasade 2 moznosti : bud najst pre midi vozidla sluzbu, na ktorej kapacitne relativne najmenej vadia, alebo ich vypravovat rano nahodne, a teda nahradia voz, ktory pri vyjazde vypadne a urcite by sa objavili takto postupbe na Xke, RAke, 10ke, ci 71/72ke.
28ky sa odprejazdovali od celodeniek za ucelom opatovnej vypravy Rosera busov..
Existuje nejaký kľúč/algoritmus (ne)nasadzovania vozidiel na linku 51? Rád by som také čosi poznal, ak to existuje... Vážne ma prestáva baviť postávať v špičke niekoľko minút na zastávke zbytočne a strácať čas čakaním na Godota (...a po ďalšie by som bol veľmi nerád, keby som neplánovanou prítomnosťou mojej osoby v linke 10 zhoršoval kultúru cestovania iným cestujúcim ?).
Veľmi si cením hlášku v úplnom závere posledného výlukového oznamu (jeho maximálna prehľadnosť je ukážková ba priam až absolútne najmodernejšia, hlupáci v Budapešti či Viedni môžu len škrabkať labkami o podlahu). Autora tejto vety by som rád upokojil, že svoje cesty MHDčkou si plánujem s dostatočnou rezervou. Holt, ale keď sa raz nevypraví voz (aj napriek údajnému absolútnemu dostatku všetkého), tak sa môžem aj na hlavu postaviť.
A ďalší prípad z dneška... Aby som od Senného trhu na Boženy Němcovej dostal MHDčkou za 35 minút, to je proste sila. Mohol som ísť pokojne pešo. X7 o 10:05 nevykonaná, nehradená, proste nič. Ďalšia šla s meškaním, vykonávaná zálohou a totálne natrieskaná (kultúra cestovania). Úplnou čerešničkou bolo pristúpenie revízorov (chápem, oni si len vykonávajú svoju prácu, ale nastúpili tak trochu „nevhod“).
Aby ešte aj spoje náhradnej dopravy neboli vykonávané (nie prvýkrát), to je skutočne možné asi len u nás. Zažil som už výluky kade-tade po zahraničí, ale takýto bordel som ešte nevidel. A nehovorím len o (ne)vypravovaní spojov. Toto je diletantstvo úplne od podlahy, vrátane označovania mimoriadnych zastávok, oznamov, informovania verejnosti (online, „zákaznícke centrum“, „v teréne“). Bezbrehé vyraďovačky a rozpredaje to všetko len podčiarkujú.
A človeka na tom všetkom vytáča najviac, že príde orálna pracovníčka a tá do novín zahnojí, že je všetko v poriadku a nič sa nedeje. Aspoň nech na Bardejovskej nerobia z ľudí (platiacich cestujúcich!!!) volov.
V takom Mníchove sa verejne priznali, že dôvodom výluky (od januára) sú technické problémy na električkách, ktoré sa riešia u výrobcu. Takého čosi sa tu asi nedočkáme. Všadeprítomná samoľúbosť, zatĺkanie a sebareflexia ako cudzí pojem tu vyložene prekvitajú.
Kultúra cestovania? ? Vidieť, že to tu nečítaš pozorne, kultúru cestovania si totiž údajne vytvára sám substrát nastupovaním do (pre)pl(ne)ného krátkeho vozidla. Veď nech si počkajú na ďalší spoj ? Alternatívna výhovorka: „Táto linka nie je určená pre toho a pre toho, čo tam má čo hľadať, nech ide inou“ (ex31).
Včera sa darilo aj na linke 27: najprv na 2703 išiel #5608, večer skapal na Sofijskej, tak tam stiahli #5616. Ešteže máme absolútny dostatok vozidiel.
Logika DPMK ...
Aj služba 2003 bola obsluhovaná klasickým autobusom, a keď nebolo kde zaradiť 6702, už tam zrazu stačil ... Obdobne to teraz bolo aj s tabuľkou midibusov z VŠA, keď im ostala diera po službe 3132. A podľa logiky DPMK musia byť malé autobusy vonku celodenne, hoc aj na úkor kultúry cestovania.
Neviem na 100%, ale myslím, že 810 už funguje zadný displej?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KosickyTiger