5604 L31 ostal stat na semafore z Palackeho na NO, nastastie dalej od semaforu, cize nezablokoval premavku, no stal tam bez vystraznych svetiel, cize za nim kolona trubiacich aut, a nedoslo im ani po prichode dielne s majakmi...
myslím, že to bolo 1,35. tak či tak to ani zďaleka neodzrkadľuje reálne náklady (prevádzka, údržba), keďže T3 má asi ďaleko k (relatívnej) úspornosti novších vozov, nehovoriac o Variu s rekuperáciou...
Nie.
Ale 1 KT sa nerovná 1 sólo vozu. Neviem ako to myslel Cross, ale na KTčko je nejaký koeficient (1,x). Takže nie je to ani sólo voz a ani dvojička.
Aj ja som si všimol dvojičky alebo KT8D5 na L3, ale neviem, či pre kompetentných je význam slova špička dostatočne známy, pretože niekedy je lepšie urobiť štatistiku vyťaženosti linky a následne z toho sa neskôr zistí, aký čas je pre linku špička (podobne ako pri Rkách) ako sa len orientovať podľa tabuľkových hodnôt rannej a poobedňajšej špičky - veľa krát som videl neuveriteľne preplnený voz L3 o 13 hodine, a už som aj videl takmer prázdnu KT8D5 okolo pol 3.
Čiže to že sa tam nasadzujú dvojičky a KT8D5 je všetko pekné, ale nedotiahnuté dokonca a pritom stačí tak málo
pokial sa nemylim tak v spicke na L3 premavaju UZ aj dvojicky (trhanarske vozidla) .. co sa tyka nasadenia solo voznov do celodennych poradi - je to proste tak, a zas, nemyslim si, ze by tam boli KT cely den potrebne, takze asi tolko k tomu ..
2007 v službe namiesto 2001, plánovaná údržba presunutá na dnešnú noc
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
02011 / 02012 : 606
02021 / 02022 : 613
02031 / 02032 : 616
03031 / 03032 : 619
04011 / 04012 : 413
04021 / 04022 : 364
04031 / 04032 : 617
04041 / 04042 : 420
06011 / 06012 : 405
09011 / 09012 : 500
46011 / 46012 : 607
46021 / 46022 : 627
830?4 : 528
72041 / 72042 : 1012
10311 / 10312 : 3327
12321 / 12322 : 3501
12341 / 12342 : 3701
13311 / 13312 : 5602
15311 / 15312 : 3302
15021 / 15022 : 3308
16021 / 16022 : 5217
19061 / 19062 : 3314
20031 / 20032 : 5236
23011 / 23022 : 5102
29031 / 29032 : 5212