Reakcia na: Sarko #49:
O precislovani viem. len ma trosku stve napriklad usek Branisko - Dneperska. Ked som pozoroval profil a tvar BKV a parkrat sa presiel aj elektrickou. Usudzujem ze by tam brusiaci voz mal brusit a le poriadne. Su tam stopy po bruseni ale vlnitost kolajnic a mala velkost trieky odoberanej pri bruseni len zviditelnila vlnkovitost trate. Podla mojho nazoru by trebalo ubrat priblizne az 1-2 mm.
Ktore, to uz nebudem konkretizovat. Jedno je ale iste, v tej istej elektricke sa viezol aj vodic elektricky z Prahy, ktory sa o rychlodrahe vyjadril velmi pochvalne, a potvrdil, ze v Prahe sa da jazdit na obdobnych tratiach na otvorenom zvrsku maximalne 45 km/h (napr. Modrany).
.

BM
Ved napriklad trat na Jazere by trebalo prebrusit . Inac co je z "hladkacim strojom"?
Inac 4-5.8 a 11-12.8 by mala prebehnut rekonstrukcia obluka zo Sturovej na Kuzmanyho. Pritom bude pre autobusy obchadzkova trat cez Kukucinovu ulicu. Bude to dost zaujimave